Thursday, September 27, 2007

食"七"咁食

講過今年冇禮物收, 生日飯局變得多左, 雖則我係做政府工, 不過, 我只係contract, 我唔介意有禮物收架, 唔駛下下都請我食飯就算數!! 查實我唔mind又食又拎添架~~

個環境幾好既~~ (張相網上dl落黎)

上星期Macy & Suki請我食生日飯, Macy一早搵定食評睇下邊度有好野食, 於是就搵左一間樓上cafe食dinner, 呢間樓上cafe環境都唔錯, 而且十分方便就腳(就係Time Square對面), 至於食物既 質素都唔錯幾好(主力都係食意粉類, 不過一個意粉都成$88, 唔算平), 不過份量就真係算少左dd, 我地3個人叫左兩個意粉 + 1個小食, 都只係岩岩夠食!! 不過, 我覺得呢間樓上cafe適合三五知己上去食飯傾計, 由於地方唔係太大, 容納到既客人少左, 相對就唔會噪得去邊!!

我地有叫的小食 - 焗法什菌多士(係web-site download落黎的)

份量真的一般, 男仔食應該未必夠飽~~but味道幾好!!!

頭先講左, 份量唔多足夠, 所以埋左單之後, 大食Suki就話要食第2 round, 於是我地就係銅鑼灣行左個圈睇下食d咩好!! 呢兩個成日蒲銅鑼灣既小妹妹介紹左3大銅鑼灣名店俾小弟認識, 真係大開眼界, 南記粉麵, 榮記粉麵, 文輝墨魚丸大王!!!

原來呢三間野係銅鑼灣響晒朵, 小弟膚淺唔識野, 所以佢地帶左本人去左南記食左一round, 小弟見解, 南記d野就幾抵食(正常十零蚊碗粉麵!!), 味道係唔係話一食落口, 會好似味吉陽一個d咁, 好食到爆晒出黎, 又好似冇咁誇張!! o.k啦!!

下次有機會食埋另外個兩間先得.....最後, 都要多謝晒Macy & Suki既請客, 謝!!

Block 1912
(openrice link)
(officer web-site link)
地址: 銅鑼灣羅素街50-52號得發大廈3樓A室
電話: 2575 7799
菜式: 西式

8 comments:

Erica said...

我仲以為你唔會再寫日記添~~~因為你話過我知,平時都係用返工時間黎寫日記架嘛,你早幾日又話我知你新工無電腦用,等我仲以為你以後會係呢個網上世界度消失添!!

Anonymous said...

wei, sorry, 首先黎一個遲黎的"生日快樂"!!!!!!!!
你轉左做咩工呀?

Gary said...

macy: 靚妹玩野呀, 係度爆我大"獲"~~ 就係公司冇電腦打唔到blog, 所以琴日放假, 一口氣打左幾篇blog出黎, 係唔係好勁呀...

車, 我唔寫, 你先唔寫呀, 你個blog就真係生蟲, 十年都唔update....

Gary said...

kenix: 家陣咪同妳msn緊羅....不過你都要係度多多留意呀....

Erica said...

寫日記係貴精不貴多架~~~同埋,我搞掂左我日本個遊記喇!!!

Gary said...

macy: 咩叫貴精不貴多呀!! 施永青先生曾經講過:『質量, 質量, 你連個量都未有, 何來有質呀!!!』

所以呢, 做人都踏實d好...wahahha

Erica said...

施先生幾時講呀??

Gary said...

macy: 施生就在早兩至三個月前, 係無線一個節目上面講既~~對你黎講, 簡直係至理名言!!!

識到我呢d朋友, 你係唔係覺得, 幾生修到呢, wahahahaha~~~~~