Sunday, September 02, 2007

人材淍零


上上星期五, 慶祝牛牛生日, 原先諗住同佢去最鍾意食既日本菜同佢慶祝生日, 點知, 佢話佢近排食得太多日本野, 家陣見到日本野就有少少反胃, 精明既Jessica就立即諗到去食泰國菜, 佢就立即介紹位於中港城碼頭平台一間泰式餐廳, 其實佢主要推介呢間餐廳既原因, 係因為呢間餐廳有個落地玻璃可以望晒成個維港!! Jessica話呢間有落地玻璃盡覽維港景色, 其實, 落地玻璃呢家野, 最忌就係d玻璃污糟, 個日, 我唔知係唔係佢d玻璃污糟定係我個日冇抹個淨自己副眼鏡呢, 死日望出去都係好似係濛濛查查咁~~而且個view又唔係真係咁good, 一般而!!

唔知係唔係近排天氣反覆, 一時落雨就一時天晴, 好多人都感冒, 今次食飯total 5個人, 其中有3個已經講明唔多舒服(家陣d後生, 真係~~~)!! 我諗最嚴重既都係牛牛, 是關佢基本上成晚都冇咩點食野, 完全冇晒胃口, 好慘!!

呢間餐廳收費唔算便宜, 但係野食一般啦, 不過要問一問泰式柚子沙律係唔係凍食既呢, 是關係呢間餐廳叫左一個柚子沙律, 上個沙律既時候係溫溫吞吞咁, 怪怪的, 由於有半成人都係處病病地既狀態, 全部人都冇咩胃口, 所以成晚d野食大部份都係由我包辦, 反而係同我慶祝生日多過牛牛, whahahaha~~


地址: 尖沙咀中港城第1座平台1號
電話: 2735-8898
菜式: 泰國菜

2 comments:

Jessica said...

其實我鍾意果地方冇咩人..唔洗同人逼呀.
食物真係一般, 最慶係收我開餅費呀!
牛牛:唔好成日生病啦, 小心身體.
你上年生日就飲到嘔,今年就病到嘔. 下年唔好嘔啦.

Gary said...

jessica: 嘔....好呀...下年嘔既話, 可能係有左呢, whahahahah, 又有BB玩...叫個BB一齊打Wii...