Wednesday, September 26, 2007

食完又食, 食完又食~~~

今年經濟起飛, 不過我地呢d長期生活係貧窮線下既人依然都係受惠唔到, 今年小弟既生日禮物突然間下跌, 可以話係歷史上既新低, 由生日到依家為止都只係得2份既生日禮物, 不過, 生日禮物少左, 生日飯局就補返數~~ 有心的, 有心的, 朋友都花心思搵d特別既地方請我食飯慶生!

建議大家閒日去(星期一至四), 可以用最抵既價錢去包場, 呢一晚我地就用左2舊水包場, 抵爆( ! )

其中一位就請本人去赤柱食飯呀!!有心思得很啊, hehe ~~~~ 而呢間餐廳原來都受到很多方面的讚賞, 故特在此亦推介俾大家~~ 我地平日去既, 我諗平日好少人好似我地咁特登入去赤柱食飯, 所以基本上, 成晚我地係以包場形式咁食左呢一餐既dinner, 我地叫左一個set dinner另加一個意粉, 都已經係好夠食!!!

可能成晚就係得我地幫襯既關係, 個侍應無聊得很, 走過黎同我地傾左幾句, 佢問我地係唔係上網見到呢介餐廳既推介先黎, 仲問係唔係係"開飯"(Openrice)個度介紹架!!! 之後, 佢自己就繼續講, 佢自己都有上網睇下人地講個d comment架~~ 哈, 查實就咁睇佢似係一個普通得很既叔叔(甚至可以叫佢做阿伯), 但係佢居然識上網睇openrice, 勁呀!!!

呢個係意式焗三文魚雲吞~~

芝士味極濃既意粉, 不過, 唔記得左叫咩名, 嘻!!~

香草烤雞薄餅, 個pizza邊好脆好香口, 當然啦, 趁熱就最好味啦!!

原先冇諗過叫dessert, 不過個待應叔叔大大力推介呢個蘋果批(可能成晚得我地呢一單生意!!), 事實上, 呢個蘋果批又幾得下, 因為係即叫即做, 新鮮蘋果即製, 酥皮地再加上一片一片熱蘋果片再再加上個凍冰冰既雪糕, 唔錯~~~ so nice~~~

小天使餐廳
(Angeletti Restaurant)


地址: 赤柱赤柱大街126號下層舖位C及D(赤柱郵政局側)
電話: 28139090/28137710
菜式: 西式

No comments: