Friday, September 14, 2007

2007年第一份生日禮物


有新鞋著太好啦, 好感動呀!! 一早想買Lacoste既鞋, 不過, 我呢d知慳識憸既人, 好多時候都係著完一對著到殘著到爛先會換過對新, 呢對鞋既出現, 時間實在係岩岩好, 恰到好處!! 因為我對舊adidas已經頂唔順, 落雨天就一定慘水, 可憐我對腳!! 依家有對新鞋就唔駛怕啦...wahahhahaha, 多謝晒!!

2 comments:

Jessica said...

你想要咩生日大禮物呀??backpack當然選the north face la..有有型,有功能型..你不如找日出尖咀羽絨城睇下啦..
好過Gxxxxxxar..

Happy Happy Birthday ar

Gary said...

jessica: 多謝!! 功能方面呢, 查實在我角度都唔會有咩特別要求, 我份人對袋呢家野好膚淺, 只係但求個袋靚靚仔仔, 有型, 咁就o.k既啦!!

至於最後我要咩禮物, 我再諗諗先啦...之前幾日返大陸玩, 雖然天氣有d熱, 不過大家都玩得好開心, 希望下次有機會就再去旅行, 係搭飛機個隻..