Saturday, September 29, 2007

近日唔知點解成日都講野個時, 臨尾都要加多一句口頭禪:『火都黎!!』, 真係有d無厘啦間都加一句!! 唔知係唔係近排轉左新工, 有太多野煩呢, 真係火都黎!!!

+++++++++++++++++

話說, 同事上星期五離開, 轉去第2個section, 換言之, 下星期開始, 我有電腦用啦, wahhahahahha!!!!!!!

+++++++++++++++++

死火, 我好似好懶, 我諗係時候發奮, 唔好浪費呢兩年時間, 尤其是黎緊呢半年, 有咩學就要係度學晒佢為止.....

4 comments:

Anonymous said...

咁你一定要加油囉!^^

Gary said...

安: YES!!! I will try my best!!!

Anonymous said...

睇到你個樣,我D火都黎呀~~~

Gary said...

路人甲: 係呀, 吹咩, 咬我呀........笨~~~~~~~~~