Thursday, September 20, 2007

表你有冇之習慣由細培養

幼稚園到小學d成績表~~ 都仲keep得幾好, 幾新淨~~

前日, 唔知咩樹幹, 老媽突然問我之前有冇將返d出世紙俾返我自己keep, 因為自少我出世紙都係俾老媽keep住左係保險箱, 因為自己都唔會點用所以都冇問佢拎返, 係我記憶中, 早幾年, 老媽去開o個間銀行執粒(係呀, 真係銀行都會執粒~~~)所以就將保險d野一次過拎返晒出黎!! 咁岩, 早兩年就搬到黎呢個新屋企, 可能老媽怕d証明文件有唔見, 所以依家就有此一問!!

大家睇睇呢張幼稚園成績表第3項, 如果我細細個已經係咁, 所以大家唔好怪我咁多野講~~wahhahahah

到左琴日, 一返到屋老媽就放低左疊幼稚園至小學既成績表俾我, 當然仲有張出世紙啦, 嘩, 都唔講得笑, d成績表都仲keep得幾好, 冇穿冇爛, 都幾新淨下!! 如是乎, 就昅返下細個o個時d成績同d評語係點先, 都好似係一般, 又唔係好好, 但又未算差, 中中等等!! 另外, 我細細個已經習慣乜鬼野都塞入口, wahahahaa, 我果然係有衣食呀!!

成日都將手指, 雜物塞入口, wahahahha, 我細o個時究竟攪咩鬼呀!!

說明:
(+) .....................表示常能實行
(0) .....................表示有時實行
( -) .....................表示甚少實行

4 comments:

Anonymous said...

第7 不用手拍挖鼻孔擦耳朵和眼睛~
XD 原來你細個成日"LIU" 鼻屎

Gary said...

fay: 唔係點會有今日咁大個鼻"濃"呀!!! 可以透多d氣呀麻!!

Anonymous said...

未見過有人似你咁on9

Gary said...

阿榮: 你理我, 吹咩!! wahahhaah
你冇冇睇返你個blog呀! 我加左野入去喎...超勁呀!!