Monday, November 05, 2007

大合照

三束花 + 一隻可愛公仔!!

實在太感動啦!! 上星期六約左我生平中最要好的兩班朋友一齊出黎同我影畢業相!! 最重要既係全部人都應邀出席!! 而且仲好有心的各自買左兩束好靚既花俾我, 當然啦, 除左呢兩束花之外, 另外仲有人親自整左一束好靚靚既花俾我啦, 呢束花唔係親手整咁簡單啊, 仲係由買花到包裝都一手包辦! 好勁呀!! 仲有, 仲有, 當然唔好忘記牛牛買俾我既公仔啦!! 多得你地, 令我既畢業相, 可以更多姿多采!!! 感謝萬分~~~ 至於係Polyu影畢業相黎黎去去都係影個d景, 都冇咩特別好講!!!

夜晚, 我地就去左一間似係樓上Cafe - Our Wonderland食意大利菜!! 我地一行9人叫左8人餐($888), 其實套餐入面都已經係好多野食 - such as: 2個Pizza, 兩個意粉, 三, 四款小食, 當然仲有包埋湯, 餐飲及甜品, 食物質素o.k, 但係如果計成班朋友係度食飯傾計, 係一個值得推介既地方!! 因為地方都幾大, 十幾人坐長枱傾計都唔錯, 最重要係環境唔太嘈, 又未至於好靜!! 岩晒一班人係度玩!! 而且, 最難得大家兩班雖然都係中學同學, 但係兩班人都好少join埋一齊出黎玩, 但係當晚大家都好好傾, 實在太好!!!


Our Wonderland
地址: 尖沙咀金馬倫道5號太興廣場5樓
電話: 23122213
菜式: 意大利菜

2 comments:

Jessica said...

我份大禮唔講家..你好唔鍾意咩?

Gary said...

jessica: sorry, sorry, 打漏左姐...仲有你個份靚靚相薄...多謝晒!!!