Tuesday, November 06, 2007

悠閒的一天


原先星期天想到海防博物館閒逛一下, 但後因時間未能配合, 就立即轉個新既目的地, 一下子就諗到去數碼港, 平日就聽人講得多, 什麼李嘉欣同XX一齊去睇戲, 乜乜譚詠倫又一家去聚天倫呀!! 呢個地方真係睇報紙新聞就睇得多, 實際就真係未去過!!! 更加難得就係有人願意充當導遊, 帶本人遊覽數碼港一番!! 當然要去行一行啦!!


未到數碼港前, 導遊已經講過數碼港其實沒有什麼特別景色, 行一陣就可以行完!! 話雖如此, 我地行下行下都行左差不多3個鐘, 唔係話因為數碼港有好多野睇, 好多野參觀! 由於數碼港大部份地方都係Office既關係, 一黎到星期日就唔會有人返工, 所以星期日大家黎到呢度, 就唔駛好似出面鬧市咁同人迫, 可以四周圍輕輕鬆鬆行下, 係Food Court又唔駛等位(當然啦, 星期日食物既選擇唔會特別多啦!!) (溫馨提示: 千萬唔好叫公司三文治, d配料炸薯仔 - 唔熱, d三文治麵包 - 涼涼地!! 十個差!!)

個隻白色毛毛狗, 好大舊, 成舊棉花糖, 好攪笑架!!! 仲有, 好多狗主都鍾意拎住d"大炮"同d狗狗影靚相!!

d狗多到呢!!! 更有一狗係你左近!!!

而且係數碼港商場對開有個好大既草地, 係星期日, 原來都有唔少既狗主同佢地d心愛狗狗出黎散散步, 玩下!! 如果喜歡狗既朋友, 呢度都不失為一個好去處!!! 仲有, 依家秋涼天氣去行下仲爽呀!!

8 comments:

Anonymous said...

你同邊個拖手仔@@?

Gary said...

fay: 你想知, 有機會話你知呀...wahhahah

Anonymous said...

我淨想知 邊個咁抵得諗... 呵呵呵
唔怪得唔同我去旅行啦~ .\"/.

Gary said...

fay: 車...你有阿里爸爸請你去旅行喎...點同姐!!! 阿里爸爸都唔識我...

Anonymous said...

嘩....終於有人肯要你喇!?!恭喜恭喜!!!

Gary said...

鍾意講真心話的人 : 頂 ( ! ) 家陣我好差咩!!

Anonymous said...

阿里巴巴識我老鼠~ 佢大盜黎架~ 專搶阿婆錢

Gary said...

fay: 阿里巴巴佢家陣改性, 鍾意劫富濟貧呀麻!! 劫富濟貧個d都唔駛識晒所有人架!!

仲有, 你都識講佢專搶阿婆錢, 你又唔係阿婆, 佢唔會搶你錢架!!! 放(十萬個)心喎!!!