Monday, November 19, 2007

有叉燒飯~~啦喂!!


琴日俾選舉d人噪左成日(因為我區個投票站正正係我屋企附近), 下午出去街剪完髮之後, 返屋企再同老媽一齊落樓盡下做公民既義務, 老媽一早已經有投票心水(因早前本人家中慘水, 幸得該人相助解決), 我本人都一早決定左投邊位, 不過, 臨近投票站前, 我問老媽, 唔知如果投xxx會唔會有叉燒飯食呢!!我地呢d咁神聖既一票, 點都值一碗叉燒飯呀, 老媽突然間無言以對, 死心不息既我再繼續講落去, 咁冇叉燒飯, 我投第2個, 起碼有碟餐肉蛋飯食呀(點解會由一碗轉做一碟!!), 老媽依然都係唔理我~~~ 慘情!!!

最後結果, 我同老媽眼光都幾準, 中左, 唔知幾時有叉燒派呢!!!


No comments: