Saturday, November 24, 2007

面試成功


總算冇驚冇險, hehe!!! Pass~~~~

問題有一, 我對眼唔係因為近視深所以先咁細(得一條線!!!), 其實.................................係天生!!

問題有二, 幸好我只係唔靚仔, 唔係樣衰!! (o.k, 我只係格衰 & 口多少少姐!!!)

問題有三, 唔......下次有機會的話, 再傾多d計!!!

6 comments:

Anonymous said...

見家長呀?

Gary said...

fay: 冇咩特別, 只係大家聯誼下姐, 溝通, 溝通!! wahahah~~~

Anonymous said...

見家長咪見家長囉~ 唔洗怕醜~

Gary said...

fay: 我唔係怕羞呀, 我............我含蓄之麻~~~

Anonymous said...

見完家長要拎來比fd玩下啦

Gary said...

fay: 我地出黎行, 道亦有道!! 正所謂, 禍不及親人, 你要攪, 就黎攪我啦, 你唔好攪佢~~~come on baby!!