Tuesday, November 13, 2007

遲來的生日禮物

呢兩份就係生日禮物( ! )

上星期得到Macy來電, 說本人之生日禮物已經買到 ( ! ) (查實我生日已經係差不多2個月前既事) , 佢話件禮物放係屋企篤眼篤鼻, 叫我盡快拎佢走, 既然係咁, 就立即約今晚出黎食飯兼收取禮物!!!

相約6:30p.m相約係IFC!!, 係未食飯之前, 我陪佢去買少少野先, 我地係間舖頭搵極都搵唔到佢想要個件衫, 於是就走左去問個男sales, 個男sales做型超爆, 係佢條頸接近膊頭位置見到紋左兩位大鑽石既tattoo(有拳頭咁大架), 雖然佢已經著住裇衫, 不過都依然睇到個兩粒巨鑽露出黎, 話雖如此, 不過佢好好禮貌又有笑容~~

買完野就去食飯, Macy提議去千両, 成日都聽人講千両係高級版既元氣, 聽就聽得多, 但係未食過!! 原來又真係幾好食!! 食到中途, 諗起阿榮差不多時候放工(當時係8:00p.m左右!!!), 諗住call埋佢一齊食野, 點知佢話夜晚零晨4:00要起身幫公司做野( ! ) 冇計, 我地照食可也, 呢間日本壽司餐廳, d食材都好新鮮, 尤其是個d帶子壽司, 唔係講笑, 又真係大大舊幾好厚肉!! 另外, 本人最喜愛既腐皮壽司, 好好好好食, 佢d腐皮有汁又甜, 唔似有d壽司店個d乾"爭爭"咁!!! (題外話: 其實腐皮壽司都幾好食, 都唔明點解d人都唔係咁鍾意食腐皮壽司!!!) 整體黎講, 食物質素幾好!!! 可以一試!! 另, 由於IFC的坐位唔多, 輪候時間亦相當耐左d, 再加上我地遇人不淑, 俾位侍應哥哥仔點(咁大膽點我!! 我諗佢都係做死一世知客!!)

食完壽司再到漢堡包店都已經9:15p.m, 所以餐廳入面都唔係好多人!!!

之前經過IFC, 見到對出有一間食漢堡包既餐廳, 成日都想試下, 不過又唔係成日過去IFC行街, 既然一場黎到, 要食得盡興, 於是我就提議再到食多一餐, wahahhaha!!! 難得Macy又係一齊食, 立即去買返個set黎食先!!! 由於之前食左個正餐, 大家都飽左8成, 所以我地都係夾埋叫一個set就算, 呢度d漢堡包價錢都唔少野架, 一個set都要成$51(已經最平個隻!!!)

Oringial Set(包+drink+薯條)

侍應會幫你分開一半~~~ good service!!!

由於知道個包都應該會幾大個下, 冇理由就咁用手撕開一半架!!! 所以我地就膽粗粗問下個侍應可唔可以幫我地切開一半, 點知佢一口答應仲話咁快切到整整齊齊咁拎返出黎!!! 後來從侍應口中得知, 其實都有好多人會叫佢地幫手將個包包切一半, 咁樣就可以方便入口!! 另, 我地發現枱上面另外有一樽醋既東西, 再細問之下得知, 如果有d外國人唔鍾意用茄汁點薯條, 因為怕茄汁入面個d調味料, 用醋黎點薯條都係想要個d酸味!!


千両
地址: 中環國際金融中心商場2期3樓3099-3100號舖
電話: 22347633
菜式: 日本菜

Triple O's
地址: 中環交易廣場The Forum 1樓平台10號鋪
電話: 3401 4000
菜式: 美國菜


8 comments:

Anonymous said...

我最憎食既腐皮壽司~

Erica said...

唔好咁衰咒人做死一世知客啦,話唔定佢上位之後,真係會俾個電視框我地呢!?!雖然.....佢真係超奸仔!!

Gary said...

牛牛: 腐皮壽司都不知幾咁好食!! 呢d人間美食, 你都唔多曉架啦!! 簡單就是美!!

Gary said...

macy: 超, 等到佢上位, 我已經好有錢啦, 仲駛鬼去千兩食咩!!!

Jessica said...

我都唔食腐皮壽司家..咁cheap, 同食蛋壽司一樣..
果飽我都食過呀. 好貴同一般味道咋喎.

你近日情場得意, 咁有食力呀??肥死你.

差的唔記得問:千両貴唔貴呀?因尖沙咀都有,想去食呀.??
還有12月的燒烤點哩??

Gary said...

jessica: 腐皮壽司.....咩cheap呀, 越簡單既野就越顯出佢d功夫呀, 唔識野!!

講返個包, 味道, 就真係麻麻地, 所以我地係再搵下邊樹有d好食既漢堡包食!! 咩呀, 我地呢d本身係瘦底, 要減話咁快啦, wahahha~~~

千両, 唔係特別貴, 可接受價錢, 車, 你咁有米, 個少少錢, 你咪鬼慳啦, 定係你諗住請我去食返餐呀!! 尖咀都有, 係新太陽廣場咪有間羅, 上openrice都check到啦, 咪鬼咁懶啦!!

12月1日, 係facebook就send左d e-mail出去, 暫時都係reply既人數如下:
我, 你, 牛, ivan, camus, jaemi, jackie, banana蕉, 黃子峰!! (不過我諗小貞貞呀, 奶媽, Ling個d應該都得!!)

其他人都冇reply呀, 你幫我問下judy, duck個d啦, 佢地個個都唔reply, 我都冇計!!

另外, 新消息, 有d好耐冇見既人add左我啦, 羅"泳"雯(唔記得左點寫!) & 麥念慈呀, whahahaha!!!

Anonymous said...

hi....我係亞雯呀.....係facebook到見到你個blog 就入來睇睇啦....
千両<--- 我覺得普通野來呀....

Gary said...

獅子狗(亞雯): whahaha!! 多謝妳係度留言, 大大的感謝!!

真的不好意思, 有一件事我想問清楚, 我識好多位朋友都叫阿雯, 妳係poly個位, 定係ive個位呢??? 又或者係中學個位呢??

希望以後你都多多係度留言呀!!

至於千両, 以價錢對比食物質素黎講, 我諗都算係o.k既, hehe, 係喎, 咁你又食過邊間壽司係好食既, 可以介紹下喎!!!