Friday, November 23, 2007

生日小聚

個拿破崙蛋糕好好食, 在此謝過奶媽預早買這個生日蛋糕, 大家有得食~~~


是晚女主是也!!!

由於小貞貞生日正日(11月25日)十分繁忙, 我地唯有提早至今個星期二既晚上同佢慶祝生日!! 為左遷就大肚媽媽小狗既方便, 都盡量搵得方便佢既返屋企既地方食飯, 所以就決定去尖沙咀的小南國食飯, 原先以為自己未去過小南國食飯, 點先一黎到就醒起之前同jessica成班人一齊去換身分證個時已經係度食過飯!!!

Anyway, 小南國d食物質素未至於好好食, 但亦都唔會太難食, 不過唯一有一樣野本人覺得唔係太好既就係佢地d service, 當我地想點菜既時候, 佢地力sell佢地d套餐, 成日話食套餐抵d, 又話叫套餐d size(碟頭)會大過散叫個d, 當我地想散叫而唔叫套餐既時候, 佢地居然有少少黑面!!(不過我地最後都係屈服叫左套餐~~~) 我諗呢度唯一好處就係可以對住個維港食飯!!! 而好多人話好好食既生煎包, 我就覺得一般啦, 冇咩特別!! 反而我仲鍾意食出面街邊細細間舖頭上海店既鍋貼, 生煎包~~~

No comments: