Wednesday, November 28, 2007

又到聖誕...又到聖誕


仲有成個月先到聖誕, 可能真係經濟復蘇, 家陣個個商場都已經佈置好晒d聖誕裝飾, 好鬼有聖誕氣氛!! 今年未到聖誕節, 我都提前收到一份"禮物"~~~wahahhaha, 感謝萬分!!!

講開禮物, 於聖誕節上, 我覺得要有禮物收下先會開心d, 所以我堅持(係呀, 每年都係得我提議!!!)每年同朋友們過聖誕都要交換禮物, 雖然好似好無聊兼老套, 但係我對呢項活動依然樂此不疲, 即使有機會換d垃圾返黎都總算係有禮物收過!!! 每年, 我地每年都會定一個大題目作買禮物既指標, 上年交換禮物主題係"家居用品", 好耐之前又試過, 一定要係裕華國貨買禮物, 又有一年試過, 咁岩當年係猴年, 全部人買既禮物一定要同馬騮有關!! 每一年都五花八門, 各色其式!!!

朋友們, 今年聖誕又就快到, 我地今年換咩禮物好呀???

6 comments:

Jessica said...

我boxing day返到香港, 可能要29號先出來慶祝啦..今年theme不如一係要著得係身上或者係有關15年的東西..???我應該會係台灣買家啦....

Gary said...

jessica: 我可以拎Form 1個張成績表同大家交換禮物嗎??? 我keep左15年架啦, 我係92年入學, 家陣07年, 岩岩好15年!!!

Jessica said...

但係應該冇咩人有興趣要喎

Gary said...

jessica: 我想問, 今年係唔係連埋阿蕉佢地一齊交換呀!!!

Jessica said...

actually before disucss with Jaemi, this year maybe can group with Jackie them. Coz seem our side have a little ppls attend la..
If 29/12 night play togather which seem be very happy and fun. So let us confirm the gathering location first.

Last time, judy and i think can we hold the party in Ivan home, coz more place and you guy can play the winning lor...

what do u think?maybe hot pot lor

Gary said...

jessica: 好呀, 可以join埋Lingling佢地一齊, 不過, 你之前個留言又話自己要29號先出到黎慶祝, 但係29號我地又要同阿蕉佢地一齊喎, 咁個安排你想點呢???

至於講到去ivan屋企呢回事, 你問下位主人家先啦, 我去邊都冇咩所謂!! 不過上次蕉兄話去k-buffle呢, 我就覺得唔太好啦, 一來黑媽媽, 兩來大家又只會顧住唱k, 好難傾到計&吹水~~~ 大家咁難得約出黎都係想傾多d傾姐!!