Tuesday, November 27, 2007

休閒星期天

呢d咪叫天朗氣清羅~~~

星期日, 天朗氣清又時候係去郊外呼吸下大自然空氣(近排好似多左郊外活動!!! 嘻!!!), 今次選址係海防博物館, 呢間博物館都開左一段時間(應該係好耐先岩!!) 唔好以為佢會好似科學館、太空館呀一樣, 活動範圍只限於室內, 其實海防博物館沿邊係有條文物徑俾d遊客暢遊, 而且係沿海而建再加上四周圍都係d花花草草, 所以即使係閙市之中都可以感受到大自然既感覺!!! 大家假日個時不妨行下當郊遊, 閒逛都可以~~

一入去博物館門口就有個模型係地下~~

係地下買完飛就要搭lift上8樓, 一出去就會見到呢個環境!!!

唯一有冷氣嘆既地方!!!

展覽館內部~~

Lunch既時候, 由於我冇食早餐既緣故, 但又唔太想食得太heavy, 所以係博物館入面間cafe叫左個奄列餐食(唔包魚蛋 & 燒賣, 係我自己另叫), 味道一般啦, 不過個奄列好似煎得乾身得濟!!! 唔多滑溜~~~(連熱飲- $23), 再飽再起行!!

火腿奄列餐(連熱飲) -$ 23 -

講真成間博物館話大唔大, 話細唔細, 行完成個海防博物館都要2-3個鐘左右(包埋食lunch), 冇事行下都幾舒服既, 不過一定係要秋高氣爽先好去, 唔係就一定熱死你!!!

之後, 得知沙田既西田做big big激安, 所以就過左去八一八, 嘩, 好明顯香港既經濟完全復蘇晒, d人買野好似唔駛錢咁, 多人到呢, 同我上個星期去完Sogo激安既情況有過之而冇不及!!! 淨係排隊俾錢既人龍已經好鬼長龍~~(經本人估計都起碼要半小時左右!!!) 經此一見, 即使d野再平都冇晒意欲去買!!

話雖如此, 仲有另一個吸引人既地方可以去, 就係西田既food court部, 早前佢經過大裝修之後, 依家重新開返, 家陣多左好多野食, 唔駛講都係四周圍都好多人啦, 不過, 行行下我地見到一間食串燒舖頭, 排隊既人唔多, 而且都好特別下, 佢有個開放式雪櫃, 入面放左好多生既串燒材料, 任君選擇, 你鍾意食邊款串燒就可以自己夾係個兜兜度, 之後, 師傅就會即時為你炮製美味既日式串燒!!

自助夾串燒食物~~~ (都有成十幾廿款食物, 平至幾蚊串, 貴至廿蚊串都有)

夾完之後跟住俾錢, 收銀員就會再拎俾隔離個師傅燒~~


製成品是也~~ 好食!!! (鱈魚條 + 三文魚併尢魚 + 墨魚咀!!)


6 comments:

Anonymous said...

hi~ 仆街~
好久不見~
入來沙田都唔搵我~
你唔想大呀~~~~~!!!

Gary said...

fay:哎呀, 見到你咁叫我有d親切感添...好似Denise返左黎一樣(佢死左咩???)

妖, 你都識講我入沙田啦, 你住馬鞍山, 9唔搭8, 仲有, 你都未買Wii, 快d買啦!!! 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii, 買Wii.................

Anonymous said...

=V= 我突登學佢地~
開心嗎 kaka~
wii...等我投資有回報先啦~
花哈哈哈~ (但我冇做投資 ^_^)

Gary said...

fay: 好既唔學, 衰野學足晒, 冇用架!!!

投資呢d野呢好講感覺, 即係咁, 如果你覺得
自己冇錢, 就會有個衝動去搵多d錢, 咁你買完野, 用左d錢就會有衝動去投資, 我係間接幫左你...

Anonymous said...

又唔見你去搵多D錢
我淨係見到你洗多D錢之嘛

Gary said...

fay: 車, 我呢d只係勞動階層, 搵極都係血汗錢, 好辛苦架啦!!!

我冇洗錢呀, 出下街, 食下飯, 呢d係正常消費, 唔計入去洗錢個一part!!! wahahaha~~~