Friday, November 23, 2007

好久~~~不見

依家仲講facebook好似out左d, 不過我想係度讚一讚facebook真係有d計, 可以將我好鬼耐冇見過既一班中學同學仔再一次接駁返上黎!! 我地呢d活動攪手, 當然襯呢個時候做返d野啦~~

係呢度賣下廣告先, 各禮賢會彭學高紀念中學既同學仔請記住, 下星期六即係2007年12月1日, 我地會一齊去BBQ, 大家真係十年唔見一次, 希望大家可以襯呢個機會出黎聚一聚, 吹吹水!!!

至於詳情方面, 容後公佈(即下星三前), 而仲有d人仲未reply我係facebook 既e-mail的同學仔們, 希望盡快reply, 好讓本人安排BBQ事宜, 大大的感謝!!

No comments: