Wednesday, November 21, 2007

係時候


正所謂心廣就身體胖, 身體有點兒健康左, 為左到下年一月可以一盡做Jackie姐妹義務, 都係時候要做返d野!! 久違左好耐冇去做gym, 家陣要重新操過先得!! 不過要食飽先有力做運動(頂! 咁咪仲肥!!), 左諗右諗去食d唔太heavy又o.k飽肚既食, 咁岩路經公司樓下"義順", 記得除燉奶之外仲有通粉類可供選擇, 哈, 岩晒, 呢d食少少又飽肚!!! Good Fit!!

碗通粉幾好味!! 唔似一般餐廳d通粉淡而冇味!!

食完先記得影相!!

我地兩個人就叫左一個雙蛋通粉, 再加各自一碗燉奶(雙皮奶 + 薑汁燉奶), 起初都膽心會唔夠食, 點知個碗通粉份量都唔野少, 之後再食埋碗燉奶, 岩岩好!!


今次去左大角咀室內運動場做gym, 呢間室內運動場都算係幾新淨下, 個健身室都好大, 唯一唔好處就係健身室入面部電視機係睇唔到無線, 亞視個電視台, 本時做gym都一邊睇住電視一邊做, 時間都過得快d!! 頭先講左, 呢度d facility都算係幾新淨, 係唯獨個磅short short地!!!


澳義順牛奶公司
地址: 旺角西洋菜街246-248號
電話: 2393 3301

6 comments:

Erica said...

快D打1823投訴啦~~~

Gary said...

macy: 係喎, 你咪就係有關部門羅!!! 係唔係同你講就得架啦!!

尾屍小姐, 我想話大角咀個體育館攪咩呀, 駁條電視機天線咁簡單既野都唔做, 攪到我個晚冇得睇台慶!! 係唔係可以申請賠償架, 我心靈受創~~~ 失去左工作能力!!!

Erica said...

你黎香港仔投訴南區D體育館丫,我幫你跟進呀下~~~

Gary said...

macy: 但係我住荔枝角喎, 去香港仔做gym???

Erica said...

你由荔枝角行黎香港仔當做運動囉.......

Gary said...

macy: o下!! 咁都要黎到香港仔d運動場做gym先可以投訴架!!! 仲有, 行邊條路線可以最快去到香港仔呀, 未指教???