Monday, December 31, 2007

禮賢會2007年活動最後一擊

我地係包場 - 打邊爐的啊!!

成晚聽得蕉兄既一句: 乾左佢!!!

已經遠離酒場既牛牛, 是晚都破戒 - 飲勝!!!

繼上次12月1日既BBQ大會動之後, 蕉兄提議於2007年之前再一次舉行大活動, 希望可以約同一d上次活動因事未能出席活動既同學仔, 兼順道慶祝聖誕節, 雖然已經過左聖誕節但都只係希望多個藉 口約大家出黎玩, 兼兼順道可以有藉口提議玩交換禮物既活動!!!

係2007年12月入面連續舉辦左兩次中學聯歡大活動, 大大的感謝各位同學仔既出席, 當然啦, 尤其是我個一班鐵膽朋友(Jessica, 牛牛, 堅, Camus, Jamie, Jackie, Ling & 奶)出席, 其他有份出席的同學仔都相當有心啦!!! 雖然今次活動最終只有16人出席, 比我預期中的少, 不過, 都有三位多年冇見既同學仔可以應邀出席, 感動萬分!!



今次活動選址於尖沙咀"正冬火鍋"打邊爐, 其實本身我地想去尖東既德興火鍋打邊爐, 但係book位個時, 佢話已經有人擺酒冇得打邊爐, 咁唯有只覓新地方, 最後就去左"正冬火鍋"作為我地活動地方, 都幸好我地去左"正冬"食野, 因為當晚成個舖頭都冇咩客人黎食野, 我地一圍16人差不多成為佢地成間舖頭唯一一枱食容, 我地當晚每人只付出左$135就已經包地成間舖頭, 勁爆呀!!


我本身係抽中兩隻杯, 根據遊戲rule, 我有權搶人地份禮物, 嘻!! 我搶左人地份100蚊cash禮物, wahaah!!

醒目如余弟兄 - 一早就選定我份禮物為目標, 醒爆呀!!

講到成晚既高潮, 當然係我地交換禮物既時候, 大家都好緊張拆佢地抽到既禮物同時, 又好緊張咁搶人地份禮物, 哈, 唔好講笑, 我當晚都搶左人地份禮物100蚊cash, wahhahaha!! 有人歡喜有人愁, 有人被人搶左份好野, 換左份"10蚊店福盒"返黎, 好在我冇事姐!!! 最後, 大家都係一片開心既氣氛下完結, 感謝!!


食飽飯後, 我地各位好朋友, 去左cafe度再坐低飲杯野, 傾下計, 繁忙到嘔的Thomas兄終於可抽到些少時間見下我地, 總算係2007年前可以見到佢一面, 哈!!!

2 comments:

Jessica said...

GARY SAN, 我真的喜歡你.....的文章.(當然係有關我地的消息啦)
當然, 要賀你有位友伴出現係07年.
珍惜啦!

07年的FACEBOOK讓舊友人聚在一起.
08年應該更多機會啦, 咁多人結婚, 係咪.
幾時到你呀? 不如快過阿牛啦.

Gary said...

JC: 哈.........要寫多d關於你地既事當然冇問題啦, 不過都要大家有多d活動先得架!!! 25號, 我地又見面啦!! 你都快d做起份功課, 年尾同你影畢業相啦!!!

你唔得記得上年07年提過, 我地猴年會有桃花運既咩, 你同我都已經各自遇上左啦, 只不過, 你個桃花漂左出去姐!! hehe!!!

至於我幾時咩, 你唔駛急喎, 到時實會搵你地幫手, 點會少得你地一份呀!! My Friend~~~