Monday, December 03, 2007

我與我的xx


好慘, 早兩日同人講, 我好忙架, 我要出去拍拖, 點知有人俾左個反應我話:『超, 你咁既樣都有得拍拖, 咪講笑啦!!!』, 頂............家陣, 我好樣衰咩, o.k, 我係唔靚仔, 你咪理啦, 我有人要咪得羅...whahaha, 家陣俾相你睇, 有人話上面個張相係我同我女友既實照..........唉, 好無奈~~~~~~不過有人手指拗出唔拗入, 仲慘!!!

6 comments:

Anonymous said...

哇!你女朋友好靚喎!
你都好可愛呀...哈哈哈...
反映真實情況架……

Gary said...

小肥羊主人: 個實況係, 個隻大大隻先係我女友, 而我......要反串扮女人呀, wahhahahah~~~

Anonymous said...

你都唔算醜,你係唔夠靚仔姐~~~

Gary said...

日行一善的人: 好難得你講得咁中肯!!

Anonymous said...

要檢討下啦~ 師兄

Gary said...

fay: 咩呀, 有咩問題呀, 我覺得冇問題喎, 仲要係完全冇個隻添!!!!