Friday, December 14, 2007

我的新名


呢幾日一班同學仔唔知因咩事, 一打電話黎搵我第一句就叫我做"阿妹", 又或者見面時一開口就叫我做"阿妹", 有時我一時都反應唔切, 唔知佢地叫緊我!!!

我諗事緣都係因為之前係Study Ground個時, d同學仔present完, 就係Q&A環節中, 我比其他人問得比較多問題, 而d人就以為我只係係度幫手"做妹", 唔係真係係度問問題!! 所以自此之後, 我就多左一個咁既稱號啦!!! Chiara, 我同你一樣以後都俾人叫做"阿妹啦!!! wahahhahaha~~~~



4 comments:

Anonymous said...

串錯晒d字....師傅 想考牌pass 唔該 improve 下你d英文~

Chiara << 呀~

Gary said...

fay: o.k! o.k! 打錯字姐!!!

Anonymous said...

打錯字 好嚴重~ 會死人架

Gary said...

fay: 有幾死呀....慾仙慾死呀!!