Sunday, December 09, 2007

我的可愛同事

大家睇清楚d, 中間係o麥頭係我黎架!!! wahahha~~~

我的好(前)同事, 佢地有時真係好得閒, 大家總係鍾意搵d野黎玩下, 笑下, 好耐之前, 我提過, 我地鍾意係公司內部成日都互send IQ題, 冷笑話等, 有時更加利用到現今電腦既科技, 將各人個樣貌key到不到既地方去, 等大家可以爆笑一番, 係沉悶既公司入面開開心心渡過, 今次呢個又係一個絕佳例子!!! whhahaha!!!

仲有, 曾家榮, 我個名你打錯左啦!!! 我唔係呢個"家"呀!!! 仲有, 仲有, 我張相係邊樹搵出黎架>>>

2 comments:

Anonymous said...

張相係你facebook搵架喎,d角度好夾...不過facebook將d圖縮細左唔係好清

超,肥仔...打錯名都知係你啦

Gary said...

阿榮: 妖......