Wednesday, December 26, 2007

聖誕小餐

Christmas Set-dinner

吞拿魚沙律+兩個湯

咖哩薯角

蘑姑煙肉烤卷

照燒雞烏東

Dessert

上星期一晚同友伴去左Megabox買野, 正所謂食飽先有力行街shopping!! 所以一去到Megabox就不斷睇下食咩好, 一上到10/F, 就見到一間SORA既餐廳, 咁岩見佢有個Christmas set dinner, 見未食過呢間就不如試下!!

呢間餐廳基本上只係得幾個位, 地方唔大, 不過因為貼近大玻璃, 再加上當晚冇咩人去Mega食飯, 所以感覺上尚算O.K!! 餐廳亦以半自我service式為主(類似Italian Tomato一樣, 自己出去叫野食, 不過有人幫你送上黎!!), 我地除左叫左個Christmas Set之外, 另外再叫左個Dessert(個set冇架!!), 其實基本上個set上面d野都係一般野食, 都唔係太特別, 不過我想講既就係佢個"蘑姑煙肉烤卷", 幾特別, 佢由d烤卷皮包住d飯, 咬落去幾得意, 而且d飯都幾好味!! 唔錯, 唔錯!!!

Sora ti. te. mo
地址: 九龍灣宏照道38號企業廣場5期MegaBox 10樓L1008號店
電話: 2359 0192
菜式: 日本菜

2 comments:

Anonymous said...

GAGA, 我都有去食過LUNCH 呀, D野真係好好味架, 價錢又大衆化, 岩哂我地呢D慳家之人!!!

Gary said...

美女: 你咁醒又識去呢間食, 價錢一般啦, 總之唔係貴, 查實你買少d野都慳到家啦!!!