Monday, December 17, 2007

聖誕禮物....你買左未呀???

左: G仔同學既禮物, 右: 中學同學仔禮物

聖誕將近, 又係交換禮物既時候, 今年暫時得兩個交換禮物既活動, 一個當然係同我班好好既中學同學仔交換禮物啦, 而另一個就係今年第一次同佢地開始熟絡既G仔同學, 難得大家咁有雅興, 我當然會花心思去買禮物啦, whahahaha!!! 就係琴日, 我就特別花左我一個下午既時間去行街, 買禮物, 不負所托, 攪掂, 買得晒兩份禮物!!!

今年, 同中學同學們既禮物主題係: 家居用品!!! 我買o個份禮物, 可以話係費盡心機, 等我試下形容份禮物先, 只要你啟動佢內裡既機關, 佢可以俾到你4種唔同既快感, 只要你一用佢既時候, 你就會feel到好relax, 有d人甚至乎會忍唔住叫左一聲出黎, (o.k, 呢個都係因人而異啦!!!)!!

至於另一份禮物, 可以將佢形容為人類智慧既結晶, 你將佢拎上手, 簡直感受到自己既細小, 而且, 你望住佢之後, 你成個人都會身心舒暢, 有種由然自得既感覺!!! 甚至乎可以去到豁然開朗既境界~~~

大家聽完我形容我個兩份禮物, 係唔係都好想交換/抽到呢, hehe, 我只可以講一句, 我個兩份禮物, 真係好野黎架, 抽唔中, 或者拎唔到, 根本就係你既損失, wahhahahaha!!

No comments: