Wednesday, December 12, 2007

我的情敵

同謙謙慶祝生日, 當然要有生日蛋糕啦!!!

兩歲的小朋友已經識得自己拎起把刀切生日蛋糕!!! 醒呀!!!


小朋友都係鍾意玩的~~~ 有得玩就會好開心!!!

網絡世界真係好神奇, 往往可以將原來互不相識的人, 聯繫上黎!! 早年前友伴於網絡上認識了一位小朋友-謙謙(就快兩歲生日!!)( 請不要誤會兩歲小朋友已經懂上網, 只因他的父母為他們這位可愛小朋友寫起blog, 記錄仔仔的生活事及成長過程!!!) 由於謙謙可愛十分, 仲要有一雙精靈大眼睛, 故此深深就吸引友伴既注目!!! 友伴簡直為這可愛小朋友為之瘋狂~~~成日都讚佢靚仔, 又將佢張相放係銀包入面(封面個隻~~), 佢可以話係我既第一號情敵!!!

咁岩謙謙就快生日, 為左探索點解友伴可以為這小朋友咁瘋狂, 正所謂"不入虎穴, 焉得虎子"上星期日就與友伴到其屋企為佢慶祝生日, 哈, 第一眼見到呢位小朋友又真係幾精靈, 我地上去佢屋企個時, 謙謙已經企左係門口歡迎我地!!! 真係好乖!!! 由於係慶祝佢生日既關係, 當然係要買個生日蛋糕啦, 嘻, 一打開個蛋糕盒, 謙謙已經好醒目地一手就拎住把(膠)刀, 歌仔(生日歌)都未唱完就想切落個生日蛋糕度!!!!

當晚, 感謝謙爸爸&謙媽媽既熱情款待, 為我倆預備左一個好豊富既火鍋晚餐, 由於謙謙太細個, 打邊爐的食物唔岩佢食, 所以就只好我地四人食, 食飯時既謙謙好乖的啊, 可以坐定定一邊睇電視一邊食飯(應該係魚肉先岩!!!), 同我屋企個隻小不良比, 謙謙佢真係乖得十萬倍有多~~~ haha!!! 打完邊爐, 仲有一個好好食既蜜瓜作甜品, 真的好好食呀!!! 大約同謙謙玩到9:30p.m左右, 我倆都係時候走啦, 因為謙謙都差不多時候要訓覺啦!!!

很高興認識到謙謙, 仲有謙爸爸&謙媽媽!!! 在此祝願謙謙小朋友, 生日快樂, 身體健康, 快高長大, 聰明過人~~~~ 有機會下次再見!!!

p.s: 當日, 最可憐的事, 友伴說如果她和謙謙一齊去迪迪尼的話, 就順便叫埋我一齊去啦!!! 呀~~~~只係順便叫埋我, 套用流行用語一詞, 真係灰爆!!

4 comments:

Anonymous said...

唔好咁灰啦...
我同你去太古城中心睇”環球聖誕”歌舞劇啦...免費架!
詳情請看︰www.cityplaza.com

Anonymous said...

兩個地方我都想去呀~~~
www.ifc.com.hk/chinese/event.aspx?id=87

Gary said...

友伴: 咁都好過冇既!!! T_T

Anonymous said...

哎呀...好過冇?
唔同你去架!>﹏<