Tuesday, December 11, 2007

健康快樂人生


由上星期二起至琴日, 差不多隔日或連續兩日都去左做運動, 仲要唔止單一化, 係多元化個隻, 有做gym, 打網球, 打籃球, 仲有琴晚既羽毛波, 7日入面有4晚都做運動, 做完運動之後, 成個人都精神爽利!!! 一黎做運動對身體健康, 兩黎成日困係office做野, 放工走去走動下, 出一身汗, 成個人都relax晒!! So great!!! 幸好朋友們都有keep住book到場打羽毛波, 咁就可以keep住打, keep住打!!! 哈, 有人問我, 我識d咩運動, 基本上, 除左足球之外, 其他既運動我都有一手, 當然啦, 你話個d攀石呀, 馬球呀, 三項鐵人賽, 我當然唔掂啦!! 玩野呀!!!

另, 我一向認為如果有行過並完成"毅行者"呢個比賽的人, 真的很"堅", 大家都知行呢個'毅行者"既路程係100Km, 仲要係係指定時間內完成, 其實係一個相當唔簡單mission, 由於身邊既朋友都唔多行山活動, 所以即使早幾年想參加都未能成行, 依家不及當年勇, 打後既日子都應該唔會參加!! 上星期日, 因緣際會, 認識一位朋友曾經參加過"毅行者"活動, 並且完成, 佢親身經歷說到, 係之前既preparation功夫真係要做到好足, 而且到行個時, 真係會行到腳板起水泡~~~~ cool, 好"堅"呀!!!


2 comments:

Anonymous said...

早排有個網友想呃我join佢果team玩"毅行者",好彩我醒目,無上當~~~
其實我有信心自己可以係48小時內complete到,但係我極之唔想貼千幾銀去玩囉!!

Gary said...

有運動的人: 你唔好太輕視"毅行者"呀, 之前你玩"環島行"都行到想死, 你家陣仲想越級挑戰, 除非你覺得生無可戀啦, 唔係你就真係唔好濟呀!!

講開又開, 你d網友又咁睇得起你既, 唔係以為你跑得完半馬就咩都做到呀??? whaahahha~~~~