Thursday, December 20, 2007

一日之計在於晨

包(香腸, 餐蛋, 腿蛋, 叉燒, 菠蘿, 墨西哥)

燒賣(豬肉 + 魚肉)

每日一早起身出門口返工, 係臨上office之前都會買個早餐返office食, 當然唔會係個d麥記早晨全餐或者茶餐廳個d A, B, C餐啦(一早就食呢d未免太過heavy), 我通常都係會買麵包類食, 係我落車位置有一間茶餐廳, 每朝無間斷咁出d新鮮出爐既麵包, 麵包呢家野我覺得只要係新鮮出爐, 熱辣辣咁, 難食極都有個限度!!! 而且仲係唔貴個隻, 最貴個款叫餐蛋包都只係$4~, 緦好過係美心西餅買個d又貴又凍冰冰既麵包食!!!

成日食包有時真係水都歪, 所以有時我都會買下其他野食, 好多人朝早都會買腸粉食, 我就鍾意買兩串燒賣做早餐, 係公司附近有一間餐廳有燒賣賣, 仲有豬肉或魚肉俾你選擇, 哈, 我多數都係mix埋一齊食!!!

6 comments:

Anonymous said...

包唔可以食新鮮出爐架~
你識唔識架 冇益架
要放返3 5 7 個鐘先好食架....

Gary said...

fay: 錯啦...只係白麵包先係架....其他有"咸"包唔係架!!!

呢個我好似都聽過, 不過, 唔記得左係邊度聽返黎!!!

Anonymous said...

燒賣未又係HEAVY!傻佬!

Gary said...

牛妹: 我知係heavy左少少, 所以我隔幾日先食一次燒賣, 成日食包好悶架麻!!!!

Anonymous said...

其實你食咩分別都不大~~~

Gary said...

食極都唔曉肥的人: 你呢d先"晒"野呀, 唔長肉~~~冇屎用呀!!!