Monday, December 24, 2007

聖誕小派對

禮物排排坐~~

五個人五份禮物!!!

Mandy抽中我份禮物, 佢話佢鍾意, 哈, 咁就真係Merry Christmas啦!!!

禮成!! 各取所需!!

這就是我抽中的聖誕禮物 - 香水座(放係屋企用的!!)

上星期五, 同一班G仔同學仔一齊提早求祝聖誕兼farewell師兄阿sam, 由於各人於臨放工前都食左小小野, 所以大家即使去到王家沙食晚飯既時候, 大家都唔係食得太多野 (只係叫左個小籠包+燻魚+雞絲粉皮+高力豆沙+素菜包) , 反而變左成晚都係求傾計, hehe, 夾夾埋埋都傾左2個鐘有多!! 講一講王家沙呢間舖, 我本身就未食過呢間, 不過時不時都聽人講話呢間野真係一般甚至去到麻麻!!!

果然係醜事傳千里, 由於食個方面我地唔係點左好多款食物, 我就無謂講啦, 不過講到一間餐廳黎講, 佢d衛生就真係麻麻, 一入個門口已經感覺係好污穢, 張枱又抺得唔乾淨, 連呢d最基本既要求都做唔到, 真係差d啦!! 仲有仲有, 我地今次坐既位置係basement, 唔知點解我成日都好似聞到d怪怪地既味!!! 所以如果大家有得選擇就可以搵過第2間啦!!

由於當晚係Happy Friday關係, 我地食飽飽之後, 再去澳海城睇"投名狀", 哈, 開頭成日都覺得"投名狀"唔好睇, 點知睇落又真係唔錯, 尤其是劉德華果然係有影帝風範!!!

王家沙
地址: 旺角彌敦道625號麗斯大廈地下A舖及部分地庫
電話: 28277833
菜式: 上海菜



1 comment:

Jessica said...

wah..i love paul & joe ar..so nice wor but not suitable to you lei