Friday, August 17, 2007

好朋友系列: Ling Ling

繼上次介紹完Jackie之後, Ling Ling都係中學同學全女班成員之一!! LingLing係我第一位認識高度唔超過/或接近5尺既朋友!! (Lingling你唔駛驚, 因為天外有天, 我呢兩年都識到d人新朋友仲矮過你)哈!! 平日如果約佢出街, 我好鍾意企係佢隔離, 因為我可以將隻手"掠"係佢頭頂度, 真係幾舒服下!! 佢既家族可以話係以"禮記"(我的中學)為指定學校, 因為佢哥哥, 表哥, 甚至佢屋企其他成員都好似先後都入讀"禮記", 成間學校, 話唔定佢撞口撞面都係自己d親戚!!

Lingling係傳統既品學兼優既學生, 由中一至中七, 永遠都係名列前矛, 我地呢d上堂訓覺, 落堂打波走去玩, 係成績之上當然可以話係遙不可及!! 真係唔明, 我地明明係兩種人, 家陣又會咁熟, 咁friend!! 不過, 又係個句, 係中學時代同佢真係冇咩兩句, 係除左抄功課個時之外! 因為好明顯, 大家玩個班都唔係同一班人!! 我地相熟既時候都已經係中學畢業之後既事!! 我諗係呢班女生之中, 除Jackie之外, 同Lingling都算係傾得至多計既人!!

Lingling的家, 比牛牛的家仲要嚴, 之前講過, 中學牛爸牛媽每逢到晚上10:00p.m左右就會開始佢地既"追魂call", 招佢地個寶貝女返屋企, 不過幸好的是, 對牛牛黎講這已成過去!! 但係呢d事情直到現在, 依然發生係Lingling身上, 當我地出街食完飯, 再去飲杯野或食個甜品既時候(多數都已經係10:30p.m左右)就一定聽到Lingling會係電話度同佢媽媽講句: 係呀, 就走啦!! 返緊黎啦!! 我曾經有一次忍唔住問過佢, 都咁大個人, 家陣都管住妳幾點返屋企, 妳唔覺得好煩既咩?? 佢解釋俾我知, 細個個時都有為此而煩過, 不過人大左, 父母仲可以管你/關心你, 呢個係一種福份, 你應該要珍惜!! 從此睇得出, 佢對"家"係十分之重視!!

係咁多個朋友之中, 我成日都覺得Lingling係讀得書最多既一位, 係中學時代佢既成績就不在話下, 雖則話佢係讀書讀得叻, 但係好不幸佢都未能順利進入大學, 只能進入higher diploma課程, 不過, 咁並冇打擊到佢, 佢完成higher diploma課程之後, 緊接再用多兩年時間就再完成埋大學degree課程! 雖然係俾人用多一年時間, 不過我覺得咁會好似抵d, 話晒用多一年時間就可以多一張cert拎, 都幾化算下!! 不過亦因為咁, 佢就從此踏上不歸路, 因為佢係學業生涯上作出一個唔太好既決定就係去進入左一個甚少女生選擇既學科!!

係呢班全女班當中, 多數由我organize大家d活動之外, Lingling就係另一個主力!! 但凡有親d咩大型活動(such as: 旅行, 返大陸, 行山, BBQ等~~~~~)Lingling都是必會事先上網搵齊資料, 做足功課, 再俾大家參考, 解釋有咩玩, 邊度玩最抵!! 記得好耐之前, 我地成班難得有一次去中山, 佢就事先去定旅行社搵左好多資料俾我地!! Lingling畢業出黎辦事之後, 發現朋友既重要性, 我記得佢同我講過, 返工放工, 生活好刻板, 好少時間同d朋友聯絡, 所以依家佢時不時都會打電話俾各朋友了解最新既生活狀況!!

係中學時代既佢因為終日埋首係書本間, Lingling對感情事一冇所知! 到左大學時代, 情竇初開既佢經常搵人問詢問意見, 我地呢d咁淵博的, 當係可以解答到佢既問題啦, 當時既我總係叫佢嘗試一下拍拖既味道, wahahha, 係我既推波助瀾下佢終於開始第一段情(當然佢都有問過其他人既意見啦)!! 曾經, 我地對佢既感情事作出一番評論, 但時間可以証明一切, Lingling恭喜妳, 係妳努力堅持自己眼光同信念下, 終於開花結果, 希望你地有一個美滿幸福既將來!! 仲有, 我真係未見過有人會恨結婚恨得咁誇張, 佢已一早疊埋心水結婚生仔, 佢仲話要30歲前就要生個隻!! Lingling依家成日都為左搵樓, 睇屋係度苦惱緊!! (好似已經接近完成階段, 恭喜晒!!), 如果佢真係買到屋之後, 我地繼Jackie, 小狗屋企之後, 又可以多一個地方玩, whahahaha!! Lingling到時妳記住買返部Wii!!!

Lingling 呢度既規矩, 要留言呀!! 我知係你地班人入面, 你算係update我個blog最快既人, 快d留言呀!! whahahaha!

(下期預告: 小貞貞)

2 comments:

Anonymous said...

我近黎工作超忙,好似好耐無黎你呢樹啦!
哈,我地都算有緣,一黎就見呢篇野,心諗等咁耐終於寫到我啦~不過你d效率...差不多架啦
我覺得你張圖應揀灰姑娘黎形容我適合d,但係我最初以為你會變到張我細個時嘅相post出黎tim(無可以問我架嗎)
其實係U同出黎做野唔係識唔到朋友,只不過真係好難搵深交,點樣都覺得你地係最好嘅朋友~係咪好感動呢
Gary,我諗到點解我地會變得熟落啦...一切都由poly u開始,仲有我地係同一個faculty嘅緣故,多d話題嗎!仲有你把口~咩都可以講一餐笑一餐,起碼都有啖笑呀
我都知你地覺得我企人好嚴,我諗第日搬左出黎住,我地就可以玩得盡興d,放心晏左我比間房你訓呀!!我都希望成你貴言快d settle 買樓呢件事

Gary said...

ling ling: 唔好意思, 咁遲先黎reply, 其實, 琴日打左, 點知想upload個時, 部電腦話disconnect, 攪到成篇野冇晒!! 仲有, 我呢D慢工出細貨, 我唔係亂咁打d野出黎架!!

講開, 妳你有d bb相咪send俾我羅, 你估我係神仙咩, 點可以冇啦啦變到你張相出黎呀!
玩野呀, 不過, 講真, 一眼都睇到你係細細粒個隻架啦, 姆指姑娘岩妳架啦!!

好野喎!! 深交呢個term, 我以為會得我用既添!! 其實, 出黎做野, 要搵到一班好似你地or jessica咁既朋友, 又真係幾難, 話晒都有成10幾年朋友, 好多野, 唔講, 大家都心照!! 呢d野, 真係儲返黎!!

至於點解熟落, 你講得岩主要都係polyu, 因為你問著d感情事, 開始多左傾呢樣野, 多左野傾!! 仲有呀, 我講d野出黎, 都係想大家開心下姐, whahahah!!

最後, 提一提妳lingling, 你記住係裝修費度加埋買Wii既錢入去, 咁我地到時去邊個屋企都有野玩啦!!!