Wednesday, August 29, 2007

知識就是力量

早陣子, 同事因為配眼鏡一事與眼鏡店發生爭執, 因為同事原先詢問有鏡片問題, 其實同事想要配一副清晰度高d既鏡片, 而有關既職員就介紹左佢Hoya一款既鏡片! 而事後, 同事返屋企之後, 就上網search下相關資料, 發現該職員所介紹個隻鏡片既清晰度俾同廠另一款model差d, 而且呢款鏡仲要係貴d! 於是同事就馬上send左個e-mail俾間鏡片廠, 問清楚個事實!!

最終, 鏡片廠立即回覆e-mail予同事有關情況!! 事後, 同事覺得有被誤導之, 所以就send左個e-mail俾眼鏡公司投訴, 之後同事更怕眼鏡公司會同佢裝副不是Hoya既鏡片(因為Hoya比其他鏡為貴), 所以佢自己拎返個眼鏡框同鏡片自己去安裝, 而且係安裝前, 佢仲自己拎住副鏡片先去鏡片廠處為鏡片驗明正身!! 後來, 佢又詢問做眼鏡公司的親戚(係行內做左幾十年), 發現, 冇眼鏡公司會同人淨係"車"返副鏡片入眼鏡框度, 佢又唔信邪, 再上網搵資料(yahoo小知識), 佢又好野喎, 又俾佢搵到有公司肯同人咁造!!

最最後, 該誤導職員打電話俾同事同佢say sorry(主因係同事send e-mail去左眼鏡公司的head office既General Manager度, 怪責落黎就要做返d野)!!

當佢同我講完成件事既始末之後, 佢就同我講左句: Gary, o拿, 呢d就係"知識就是力量", 如果你咩都唔知, 就會俾人呃架啦~~ 基本上, 我對佢個堅持真係值得佩服, 而且佢完全係據理力爭個隻, 唔怕煩, 佢最後同我講左個句"知識就是力量", 呢一句簡直係發人心省, 咁又係喎, 如果, 咩都唔知, 人云亦云, 自己又唔了解事情既底蘊, 有時蝕底既就係自己!!

2 comments:

Anonymous said...

你唔係好淵博架咩? 流...

Gary said...

阿榮: 我冇話過自己唔係呀!! 但係做人既野呢, 要謙虛d, 唔好似你咁四周圍同人講你自己係好醒, 其他人都咁on x, 肥仔, 塞錢入你袋, 你知唔知咩叫學海無涯, 冇野係可以學得完, 學得盡, 雖則我係淵博, 但係我都會繼續吸收知識..唔係好似你咁, "以為"自己好醒就停濟不前....