Wednesday, August 15, 2007

依家呢個時候正值接接近放暑假尾聲, 大人細佬冇一不塞入去書局買新書, 早兩日行街經過書店, 伸個頭入去望一望, 好多人手捧一棟二棟教科書毫不壯觀, 再左上望一望, 書店掛住一個宣傳單張話:"買教科書, 可享6個月免息分期", 其實早兩年都已經聽聞家陣每年中學生買生新書, 動不動都要成3,4千(每位計), 真係貴得有點兒誇張, 如果一個唔覺意, 屋企有兩件化骨龍, 一齊讀中學既話, 真係唔死俾你睇!!

我中學個時, 老爸可以一口氣拎舊錢俾我同家姐去買書(cash喎!!!), 現兜兜咁俾我地兩條友去買新書, 真係又幾豪氣, 話晒我中學時代買書都起碼要成千幾二千銀!! 依家諗返, 都覺得老爸好野, 邊樹可以冇啦啦拎舊錢出黎呢, 好神奇呀!!

+++++++++++++++++++

上星期, 會考放榜, 表弟成績仲屎過上年, 所以放榜之後第2日, 舅父就搵我呢個最不才既表哥個幫手, 幫手睇下邊科IVE岩讀, 其實我心水叫佢讀Hotel Management, 不過佢就要讀Machine Enginee, 本身佢仲想choose Civil謮, 不過, 我總算係行內人仕, 所以一口就叫佢唔好讀呢科, 唔係第日後悔就唔好!! 琴日終於公布結果, 入到Machine Eng Year 2, 都好!!! 不過, 聽佢講家陣IVE公布收生結果係through SMS俾D申請人, 都幾先進下!!

No comments: