Saturday, August 04, 2007

Customer Services

上星期, 個手提電話short左! 自己諗住用個鏍絲鈚拆開佢睇下整唔整得返, 好明顯係徒勞無功, 唯有死死地氣走去Nokia專門店整!! 如果有人去過旺角o個間Nokia專門店整機既朋友都知道, 個度係長期處於人頭湧湧既狀態, 基本上你拎左張飛之後, 起碼要等成粒鐘有多先有人叫你去counter招呼你, 我都唔係好明, 點解Nokia咁大既牌子都唔整個大d既地方, 開多d counter 去sevice人!! 永遠都係大棚人聚晒係度, 個個都成look野棟晒係度, 又唔夠座位俾人坐!! 真係撞鬼!! 下下都要等成粒鐘, 浪費時間!!

不過, 呢個都唔係重點, 就係我等緊叫no.既時候, 成日都見到有好多人好勞氣咁對住服務員, 又呢樣, 又個樣, 鬧到人地阿媽都唔記得, 唉!! 其實見到呢d情況, 我都覺得個d服務員好慘, 其實你部機壞, 又真係唔係好關佢地事, 人地都只不過係打份工, 將心比已, 你返工都唔想俾老細鬧啦!!

又, 部電話short左, 逼住要用返舊個部電話, 但係舊個部電話又唔support mmc卡, 而我address book入面d電話又入晒去mmc卡, 個幾日咁岩又要約人去食飯, 冇晒人地d電話no., 我既世界好似突然間與世隔絕!!! 好慘~~

No comments: