Wednesday, August 08, 2007

十個爛蘋果



首先在此謝過Thomas先可以有免費首映睇!!

上星期六個晚, Thomas提過佢姐姐有星期一"Ruch Hour 3"既首映戲飛, 問我地睇唔睇, 咁有得睇當然冇咩所謂啦! 前日就msn約定夜晚冇得睇戲, 聽Thomas講當晚首映會有"整容三寶"現身!! 故此由我地食Dinner開始已經興奮地討論緊, 唔知個三位"整容三寶"會以咩形式出場呢, 唔知佢地會唔會著住Bikini游水過黎呢!!

食完飯, 我地就去左拎戲飛, 由於係首映既關係, 自然就有d首映活動, 但好不幸, 我地拎完飛之後就去左戲院門口排隊入場, 而佢既首映活動則係另一邊既出口舉行!! 即係咩都睇唔到, 邊個還返"整容三寶"俾我呀!!! 不過唯一睇到既就係Amanda.S 同蒙嘉慧, 因為佢兩個咁岩就經過我地排隊既地方!! 所以先咁好彩見到佢地, 佢兩個都好瘦, 瘦得有點兒誇張!! Thomas提到, 呢排個d Model咩Amanda.S, Lisa.S.......個個都要加個S係尾, 佢話佢都想加個S係尾, 叫Thomas.S, wahahha!! 根據同行Jessica可靠情報(佢老細同成龍好熟!! 所以佢對成龍既行蹤十分清楚), 成龍今晚唔會出現首映!!

好啦!! 講下呢套戲先, 成龍真係老啦!! 其實自從佢去左荷里活拍戲之後, 我都已經唔鍾意睇!! 今次呢套戲爛到真係唔識點講(唔怪得之, 成龍都唔敢蒲頭), 好明顯, 成套戲完全冇劇情可言, 悶到我差唔多想訓著!! 佢地想用到一d懸疑位出黎俾大家, 佢地一直追查"x蛇"既人, 原來最終發現"x蛇"係一張名單, 之後就不斷打打, 仲要唔係打得好勁, 好睇個隻喎!! 雖然, 佢係尾場係巴黎鐵塔度打, 個導演諗住成個view拍出黎會好好睇, sorry, 真係完全感受唔到!! 成套戲都好渣流灘既感覺!!

幸好, 放映時間唔係太長, 因為我地4個人, 一路睇就一路悶, 成日係度諗緊套戲幾時會完場呢!! 除非係成龍大哥既忠實Fans, 如果唔係既話, 你會一路睇一路"界櫈"!!

4 comments:

Jessica said...

其實佢之前套寶貝計劃都好睇家.
佢個仔Jaycee套戲都好睇.

Gary said...

jessica: 寶貝計劃, d人主力唔係睇成龍佢呀麻!!

Jessica said...

咁佢係我老細, 點都要promote ar

Gary said...

jessica: 咁你叫佢享下清福啦..唔係再係佢人生上面留下污點!!