Saturday, August 11, 2007

割喉核

今日老媽同我講, 表妹下星期會黎我屋企住一個星期!! 我就問下咩樹幹, 咁得閒黎我屋企住下啦, 佢就話, 佢細佬(即我表弟)黎緊下星期會入醫院割喉核(!), 而且見橫掂暑假又冇學返, 又有暑假活動參加, 咪過黎呢邊玩下~~~ O.K!! 過黎住下冇問題, 不過, 因咩解究男人老狗, 冇啦啦走去割喉核, 喉核喎!! 好歹都係男人既性徵之一呀!! 講笑呀, 於是我就問清楚d, 究竟係割包皮定係割喉核呀!!! 點知老媽依然好堅持係話去割喉核!!!

後尾, 終於老媽就再問清楚表妹, 佢細佬係發生咩事, 原來表弟佢之前成日都喉嚨發炎, 正確黎講主要都應該係扁桃線發炎先真, 佢就係醫院排期排左好耐架啦, 依家就終於同佢啦!! 所以下星期佢就會入去醫院做"割扁桃線"小手術!!

No comments: