Tuesday, August 07, 2007

公廁隔離据扒

上星期六為左慶祝堅兄大壽成班人去左一個冇雷公咁遠既地方食飯 - 林村!! 其實呢個提議係由牛牛提議, 一開始個時, 大家都以為入得林村就當然係食盆菜, 點知牛牛永遠都有估你唔到既野出現, 今次我地係入去食西餐据扒是也!! 開頭我一直係度諗牛牛約得我地入到去新界林村, 斷估唔會係去食"扒王之王", 如果真係既話, 我諗我會忍唔住會咬人!!

個門口係唔係好似一個博物館既門口呢~~

我地一行5人先係太和火車站相約再轉搭的士, 由於唔係我book枱, 更加冇黎過, 可以咁講, 查實我連林村都未入過去, 咩許願樹, 我都係睇新聞見過下, 但係牛牛同我講, 話俾司機知, 係林村入面一個好靚, 好貴既公廁度落車就得!!

果然, 司機一聽話係"好貴, 好靚"既公廁, 就即刻開車, 仲係沿途不斷咁同我地講個公廁係幾咁靚, 仲叫我去痾返兩篤尿試下!! 而且佢話個廁所度有d真既荷花, 係真花喎!! 咁堅, 一落車, 我地第一時間當然係去"參觀"下個公廁啦! 嘩, 第一眼望過去又幾似一間博物館咁既樣!! 果然唔講得笑, 廁所入面D格局都唔少野!! 不過我搵晒成個廁所都唔見咩荷花之類既野, 我心諗唔通係個尿兜痾完篤尿之後, 會有一朵荷花彈出黎, 咁又真係幾神奇喎!! 所以我同阿譚都急急腳去左個小解, 答案係唔會有荷花彈出黎架~ 我諗個司機係講廁所門口個d盆栽都唔定!!!

其實呢間荷曄庭餐廳, 個名就好似幾中式下, 不過係呢度主打既係類似Outbreak個隻大大份既American Food食物, 即係大大塊, 通常以4, 5安士起計, 起碼要合5個人以上先可以解決到既Rib, 或者個d牛扒!! 我地一坐低, 一位類似老闆既四眼佬行過黎拎住本menu同我地講, 話呢個羊架就要烤一個鐘先得, o個個西冷扒就要整半個鐘先有得食!! 嘩, 大佬, 唔駛咁誇張呀!! 不過, 佢咁講即係d野真係堅野, 唔係平時係出面食個d扒王之王個隻, 係咁e用塊鐵板同你煎兩下就算!!!

呢個係羊架, 燒得幾好味!!!

好好食 & 超大塊既西冷牛扒, 唔好以為咁大塊佢就會好難切, 好冧, 而且一定係冇落梳打粉"拿"過!! 正!!!

d扒上枱個時, 真係唔敢相信, 先個下塊牛扒, 嘩, 大過你塊面多多聲, 而且佢伴碟既薯菜都好好食, 而值我一讚既就係佢連伴碟個d蕃茄都會同你煎一煎, 呢d detail位, 值得加下分!!! 食物固之然係好食, 呢度呢一樣好既就係d侍應, 我地坐低之後, 佢會慢慢介紹menu入面d菜式, 而且仲好細心咁話你知點邊樣菜式先係最好!! Very nice, 仲有仲有, 每次上d大件頭既菜式, such as成塊面咁大 & 成吋厚既西冷牛扒, 佢整好之後就會同你講聲, 之後, 就會問你需唔需要幫你切埋!! 呢d service幾好, 唔駛下下都係自己分!!!(因為呢d工作平時冇人做, 之後就要我落手!!)


所有野由service至食物都非常好, 唯一既唔好就係牛牛係呢d天時暑熱既天氣之下, book左張outdoor既枱, 係, 其實附近d環境真係唔錯, 不過就真係熱左d, 我一路食一路標汗!! 講真, 如果係秋天或者冬天去食, 坐出面outdoor都不失為一個好選擇!!! 食個時, 我就不斷呻熱, 牛牛佢呢條友就係度話o.k, 仲話覺得有少少凍添, 當然啦, 你對住把風扇兜口兜面咁吹, 你實涼啦, 我頂!!


荷曄庭園景餐廳

地址: 大埔林村放馬莆43號地下
電話: 2653-1313


11 comments:

Anonymous said...

我冇介紹錯呢...嘻嘻, 我個晚真係唔覺得熱喎...哈哈~
點解冇我地大合照d相睇既?

Gary said...

牛牛: 唔錯 真係幾好味, 如果唔係咁熱, 其實我仲可以再食多D架..wahahaha! 大合照, o.k, 今晚返屋企加返入去!!!

Jessica said...

我都覺得好得呀,咁近我屋企,一定再去!

Jessica said...

why u not send the photos to us????

Gary said...

jessica: 今晚msn見就send俾妳啦!!! 呢兩晚出左街姐!! send埋個張震嶽俾妳羅...o.k!!

thomas said...

仲乜唔講埋我之後出現呀...有相為証呀...>.<

Anonymous said...

Gary, 你咁得閒, 不如整返張合成相..加埋Thomas入落我哋張大合照到啦!

Jessica said...

係啦..佢好慘咁..成日都冇佢份咁.
各位朋友仔, 阿牛生日會24號晚同佢慶祝, 去邊就再約,當晚會決定我地9月之旅的地點架啦!!

Gary said...

wai wai thomas: 唔駛咁緊張, post左啦, 係"會訊"個邊post出黎!!!

Gary said...

ar j: 呢d野,我唔識喎!! 不過呢d野, 好似反應到有咩人真正出席, no, 唔做!!

Gary said...

jessica: 呢d野, 我都冇辦法!! 大家盡量就時間, 都係就大圍, 只不過, 咁岩次次佢都係小數族裔個邊, wahahha!! 唔怕啦, 有心就得啦!!

好緊張呀, 有得一齊成班去旅行...爽呀...!!