Friday, August 24, 2007

新居 X 2

上星期五 & 日, 連續參觀左兩間新屋!!

亂到呢!!

右下角的就係阿細的小朋友!! 五歲啦!!! 不過瘦un un咁~~
首先星期五晚先去左阿細屋企, 其實都好耐冇見過阿細, 仲有佢個小朋友都已經5歲, 佢係我朋友群當中應該係最早結婚兼有細路既人啦!!(記住佢係同我同年齡架!!) 當然啦, 佢既結婚都係有意外發生個隻啦!! 不過佢個小朋友依家都讀緊一年級, 我諗最辛苦既日子佢都總算捱過左啦!!

今次其實係由阿恩約今次既飯局, 一來係因為大家都太耐冇見, 二來佢順道宣佈佢既婚訊, 所以就打算約出黎食飯, 不過, 咁岩阿細搬屋, 相請不如偶遇, 阿細話索性今次飯局就轉移至佢新居! 上到佢屋企, 其實成間屋都未完全裝修完, 好多野都未整好!! 不過, 今次係我地入去新屋食既第一餐, 應該係入伙酒, 因為做聯絡既恩姐都唔知原來今餐係入伙酒既關係, 所以都冇特別斬料上去加餸, 真係唔好意思!!

+++++++++++



右手面的Ernest當起鼓手, 不過, 大家都係冇咩音樂感, 跟唔到個拍子, 所以玩左一陣就"收皮"~~

星期日, 終於去到小菲屋企玩, 其實呢個活動前前後後都約左成個月, 改期都先後改左3次!! 只不過係上人地屋企玩之麻, 唔講, 我差d以為自己約緊人去旅行, 個個人d時間都咁鬼難夾, 哈, 好彩, 我有不屈不撓, 打不死既精神終於約到呢0班"茂利", 今次上小菲屋企, 小菲好有心, 知道我地上去佢屋企玩, 所以就特登買盒"大富翁"俾我地玩, 唔好以為呢盒係普通版既大富翁, 佢係一個高科技既大富翁, 平時玩開個隻大富翁通常都係用紙幣現鈔進行交易買賣, 家陣"高科技版"係插卡式, 即係所以錢都係save晒係個張卡度, 所有既交易都係透過部機黎進行, 完全係電子化, 開頭玩落個時都新鮮, 不過, 玩玩下都係覺得自己現兜兜拿住D錢cash好玩d!!!


仲有, 小菲對於高科技果然係樂此不彼, 依家係NDSL大熱既"太鼓之達人", 原來小菲早係PS2時代已經引入呢隻game, 而且仲係要有個真鼓打個隻!!! 勁爆!! 呢一晚, 勁啦, 係小菲屋企打邊爐位位都係$40, 已經可以食到嘔突咁~~ 打攪晒!!!

小菲屋企, 可以用兩個字黎形容 - 簡約 , 基本上佢屋企完全冇多餘既傢俬, 好鬼鍾意呢d裝修擺設, 因為太多野反而會令屋企太雜亂, 而且會縮細屋企個活動空間, 仲有, 佢屋企窗口對住個大海, 正呀!!

No comments: