Thursday, August 09, 2007

鬥雞眼


琴晚因為有d特別事, 所以就有機會同ling ling & 小貞貞食dinner, 我地明顯唔係個d"食不言, 寢不語"個類人啦, 難得咁橋大家出到黎食飯, 天南地北冇所不談架啦!! 傾傾下, ling ling話佢有個"視懶"既習慣(根據lingling既解釋"視懶"即係平時睇睇下野, 對眼睛會對住某d東西高度集中, 從而變成"鬥雞") 呢個壞習慣係細個o個時得返黎!!


如果大家記得, 細個個時(即係好耐世紀既事), 曾經有一段時間好鬼興睇個d乜鬼3D立體圖, lingling就係個段時間染上左呢個壞習慣, 人稱"好勝ling ling"既佢, 為左証明自己係叻過其他人, 從而可以得到無上既虛榮感(因為佢睇到, 人地睇唔到, 某程度上佢覺得咁樣係好威威!!!), 所以就苦練如何成功地睇每一張3D圖!!


唔知大家有冇玩過呢d遊戲, 我好坦白咁講, 細個o個時(即使到依家都係), 我真係一幅都睇唔到, 我成日以為就咁"鬥雞眼"就可能睇到個d 3D圖, 琴晚聽ling ling講, 原來睇呢d 3D立體圖都有學問, 有技巧架!! 原來唔係就咁"鬥雞"咁簡單, 原來係要集中一點先(至於集中係邊點, 幅幅圖都唔同), 之後先再黎"鬥雞", 咁先會睇得出個張3D圖係乜傢伙!!

大家試睇下上面個3幅圖, 如果睇到既話就留言講個答案我知, 我都係仲未識睇, 失敗!!!

7 comments:

Anonymous said...

=.=a 要有咩技巧.... 我以為係人都會睇到架添 ....

Gary said...

fay: 咁你講下o個三幅, 你睇到d咩~~

thomas said...

好好玩呀....我以前成日都玩呢樣小玩意, 不過玩得多會有後遺症, 搞到隻眼細左

Gary said...

wai wai thomas: 咁你即係有研究過呢d野,咁你又睇唔睇到上面個3幅係咩野呀!!

Anonymous said...

你知唔知我驚到,望都唔敢望你果3幅野呀~
其實你望唔3d,我都可以幫下你~因為我屋企仲有幾本ref book可以借你參考,你要唔要呀

Anonymous said...

呀吔,樓上果個係我黎屎架

Gary said...

Anonymous & Ling Ling: 哈, 其實我係特登上網搵呢三幅圖俾你睇, 諗住引下你添, 點知唔成功, whahahah!!

No la!! 唔睇你個d ref book, 容乜易睇得多好似你咁架, 仲得了既!! 不過, 我post出黎個3幅我有認真咁用你話個種方法睇, 但係睇極都睇唔到..