Friday, August 24, 2007

sir滑梯

上星期六, 見老媽係屋企冇野做, 佢平日成日留係屋企照顧個兩隻大小不良, 甚少出去行街, 咁就做下孝順仔同佢 & 大小不良&表妹(佢黎我屋企過一星期暑假)去九龍灣新商場MegaBox行下, 正所謂扶老攜幼就當然係用最方便, 最直接既交通工具去啦, 由屋企搭的士去都係$100有找, 又ok喎!! 其實, 之前都諗住同老媽黎行下, 不過之前岩岩開幕, 多人到呢!! 所以, 今日有機會就同佢地黎行下!! 個小不良唔知係唔係俾佢地縱得多, 成日都唔肯行路, 成日就要我抱, 我差不多抱足成日, 手都差不多就快斷咁濟!!

小不良是也~~後面是老媽!!!


大不良是也~~

係MegaBox每一層都有個主題, 其中9樓就係叫"兒童天地"入面有條滑梯俾d小朋友玩, 大小不良一見到好似癲左咁, 走上走落, 跑黎跑去, 起勢咁玩, 佢地玩左好耐都唔肯走!!

2 comments:

Anonymous said...

我見第一張相,你媽媽都開心到爭住同2個小朋友一齊玩sir滑梯~好高興呀!
但你倆嘅角色好似調轉左咁

Gary said...

ling ling: 多幾年, 妳就會做我媽媽既角色, 同d小朋友係遊樂場四周走黎走去咁玩...