Tuesday, April 03, 2007

拖欠

成舊水, 遲d仲有本係public library借既書要還~~都應該又幾十蚊...

話說做呢份dissertation其間, 少不免都要借下d Reference Book, 充下大頭鬼, 話俾人知自己有睇過下書呀, 有時更加要引經據典, 冇返一兩本書旁下身點得呀!! 所以一早就借左幾本書作天書之用, 一心諗住, 我個d書既topic咁鬼冷門(Heritage Conservation - 古蹟保存), 邊樹有人會借呀, 所以一早就好鬼淡定冇人會黎同我爭啦!! 咁就如常臨到還書既日子前夕, 就上網renew個booking啦!!

有一次如常上網renew個booking啦, 一打開renew個版面, 佢就話有人book左我本書, 冇得再俾我renew個booking, 哎呀!! 邊個粉皮係度攪攪震, 攪到我冇得renew!!! 話明係天書黎架麻, 俾佢落左係人地手上面我仲得了架!! 所以就算冒住要被人罰, 都要keep住本書到最後先放返出去。

直至琴日終於交左份dissertation之後, 就順道去還書啦!!! 去到Library之後, 個Librarian就同我個:『同學, 有罰款喎!! $105!!』, 嘩, 心諗, 兩本書遲左成個月, 原來要成舊水, 不過, 呢幾本書(有d係public library借)又真係幫到我, 呢d錢點都要駛架啦!!

就係咁, 終於還埋跟左我成2個幾月既Reference Book, 唔係講笑真係日日都孭住呢幾本書係背囊度, 家陣終於可以放低呢個重擔....cool

No comments: