Tuesday, April 24, 2007

milk, milk, milk

兩隻野各據一方~~

好似好耐冇提過大小不良!!! 等我講下佢兩個既生活習慣!! 基本上平日佢兩隻野臨訓前, 就算個晚既晚餐食到好飽都好, 佢兩隻野點都要嘆返支奶先可以訓得著!! 我冇講錯, 你冇聽錯~~ 大不良已經到左幼稚園中班, 到家為止都仲要用奶樽飲奶!!! 細個隻都已經去到歲半啦, 其實都應該係時候介奶!! 你睇佢兩個訓係sofa度個時, 好似成個道友咁食緊鴉片嘆緊世界咁款, 爽呀, ~~~

仲有, 話說早排, 復活節其間家姐 & 家夫同佢兩隻野跟團去左上海玩, 唉, 家陣d小朋友真係幸福, 舊時我都好似去到中三先有機會搭飛機, 仲要係用自己儲左好多年既利是錢去架!!!

撞鬼羅, 諗下諗下, 原來, 復活節期間, 我係香港冇人冇物架, 老媽同人返左大陸玩, 家姐佢地又舉家去左跟團旅行, 好在我冇事冇幹姐, 如果唔係一條友係屋企有咩事, 死左都冇人知! 一條友係屋企又冇人理, 好慘, 好可憐呀~~~ 我諗係時間睇下係唔係需要申請"平安鐘"!!! 唉!!!

No comments: