Saturday, April 07, 2007

百佳是我好伴侶


5天紅字大假期, 除左我放假之外, 大不良間學校都成16號先開學, 家姐同姐夫都請多幾日假到16號先返工, 老媽都趁機會呢段時間放下大假, 由今日起一個星期, 老媽都同鄰居返大陸玩, 係意言下之意, 又得返我一條友係屋企!!

老媽臨走前, 整定d餸, 等我有時可以唔駛下下齋食米粉(係呀, 我家陣戒左食公仔麵), 不過, 食得米粉多, 都想有粒米落下肚, 如果唔係, 我就會好似o個d賣血者咁手軟腳軟!! 我地呢d懶佬, 唔係唔識煮飯, 不過, 懶開有條路就唔多想郁, 同埋廢事又洗米, 又洗煲, 咁鬼煩!!

就係度煩緊有餸冇飯食之際, 突然間醒起, 樓下o個間百佳個燒味檔, 有d燒味飯盒賣個喎!!! 於是拿拿臨走落樓下間百佳先, 望一望大大盒既燒味飯盒都係$9.9, 嘩, 經濟實惠, 岩岩我呢d獨身麻甩佬, 立即買盒返屋企先, 一打開, 對於食冇咩特別要求既我, 加上呢盒野只係$9.9既關係, 感覺上呢個飯盒都唔錯~~~加埋老媽d餸菜, 咁又攪掂一晚啦!!!

No comments: