Saturday, April 28, 2007

邊個係人邊個係鬼, 我睇得出!!!


我諗好多地方都有講岩岩星期三晚個集既"溏心風暴"!!! 好好彩個晚我放學返到屋企, 換完衫就出左廳度坐度, 岩岩就睇到呢一part! 李司琪出現個段戲, 真係有d料到, 個晚係屋企我同老媽睇個時, 成間屋真係靜晒!!!

『你唔好對號入座!! 邊個做過, 應該心知肚明!!』
『我話係就係, 唔駛証據!! 呢度唔係法庭, 唔需要証據!!』
『我睇人睇左幾十年, 邊個係人邊個係鬼, 我睇得出!!』

想睇呢一段戲既可去youtube~~

呢d咪就係戲羅, 你話呀, 如果叫其他人黎做都未必做返出呢d味道!!! 妳試下叫黎姿黎演呀, 一叫action個時真係想立即拎枝鉛子筆插落佢個兩粒酒渦度!!! (sorry, 我又諗多左, wahhahah!!!)

不過, 呢套戲一開始個時都以為唔多好睇, 但係依家睇落又唔錯, 尤其是個幾位老戲骨, 夏雨, 李司琪等, 由班資深演員帶一班後生演員, 幾好!!! 但係遲d好似話李司琪會死, 夏雨就中風, 到時就由班後生擔正, 到時唔知仲會唔會咁好睇呢!!!

2 comments:

Anonymous said...

咁究竟邊個係人?邊個係鬼?

Anonymous said...

P.S. 不過我唔想問司棋姐呀,你可唔可以話我知呀???