Monday, April 09, 2007

食蕉

今日, 約左d同事去白石BBQ, 4:00p.m準時到達烏溪沙馬鐵站, 去到之後, 過多一陣, 得Anthory兄先到, 其他人遲遲未見, 同Anthory傾左兩句之後, 先見到Benny同Amy到!! 聽Anthory講, 其他人仕, Andy, Simon & C9要遲d先到, 我地先行入去BBQ場霸位!!

去到BBQ場, 都已經5:00p.m左右, 叫下野食, 起埋個爐, 擺下個架步都差不多5:30p.m, 呢個時候, Andy終於蒲頭!!! 隔多一陣, 接連收到2個可怕既消息, 一個係C9話有急事黎唔到, 另一個唔駛講當然係Simon, 佢又係話有急事黎唔到啦!!! 嘩~~~兩個飛機王, 擺明玩野姐, 我地呢邊預你地會黎, 一早就叫左成7人份既BBQ食物, 家陣一個唔該就話唔黎, 仲要係明明約4點, 過左個半鐘有多先話唔黎, 你要放飛機自己心中有數, 一早講明, 何解要到最後一刻先講!!!

唔好睇呢度咁少, 其實呢個時候我地已經食左好多(清左3,4樣野食)!!! 不過, 就咁望落去好似咩都冇郁過咁~~

就係咁我地5條友就要食晒枱面上面個7人份既BBQ美食!!! Andy都算有心, 佢3點先食飯, 佢仲要由對面海特登入黎!!! 都幫手食左唔少丸類食品!!! 今日BBQ聚會, 我地5條友仔不斷咁燒就不斷咁食, 我地成晚都係度燒d排呀, 雞翼呀, 丸類呀!!! 我覺得我地成晚起勢咁隊d肉類, 咁食法, 真係幾怕黎緊個星期會便秘!

就係呢梳蕉, 我就拎左返屋企啦!!!

另外, 仲有今日我仲諗住Simon兄會一齊燒野食, 係百佳買野飲個時, 特登買梳蕉, 因為平時我地BBQ都鍾意"燒蕉"(真係好好味架, 大家不坊BBQ個時可以試下燒蕉), 點知家陣佢唔黎, 今次死緊啦我!!! 家陣我一條友要食晒o個梳蕉(一梳 = 7條)!!! 當然啦, 我冇當場一口氣食晒7條蕉, 不過, 就要自己負責拎佢返屋企~~~

No comments: