Tuesday, April 03, 2007

靚靚明信片


話說Macy早在3月中既時候, 去左日本既京都旅行, 佢呢次旅行, 係有位日本既網友接待佢, 真係好!! 佢今次同上次去蘇梅島既時候一樣, 都寄左張card俾我, 好靚..多晒!!! 佢返黎香港之後, 我問佢今次寄左幾多封名信片出去, 佢話大概8張左右, 哈!!! 實在太多謝, 我有幸可以成為你8個會諗住寄明信片的人其中的一位!!

不過, 你唔好諗住因為咁, 我就會唔記得你仲欠我一餐飯, wahhahah!!! 做完份功課, 就要做返之前未做既野!!! hehe~~~

p.s: 仲有呀!! 叔琪, 你都有份呀, 你都欠我一餐呀...whahahhah

2 comments:

Erica said...

"明日香"唔係我網友黎架,佢係我係香港既朋友係明日香黎香港果陣介紹我識架~~~我地一年前係香港見過面架喇,之後我地keep住用email聯絡咁解咋!太多人問我點解咁夠薑去個網友屋企住喇,所以我要澄清下,順便澄清埋俾你知~~~

Gary said...

macy: 是但啦! 佢係唔係你網友, 都係一句姐!! 其實識得你既朋友都應該知你係個咩人啦, 你條友仔咩都做得出, 你見我都冇問你"點解咁夠薑去個網友屋企住"就知啦!!! 你睇我幾了解你呀!! 問呢d問題都係多餘~~~