Saturday, April 07, 2007

體感

有打過Wii既朋友都應該知!! 係遊戲機入面你可以砌返自己個樣出黎, Jackie一早就為我地整左個公仔, 上圖係我~~~ 頂.......整得都唔似既!!!

早在上兩星期, Jackie打電話話俾我知, 佢已經諗到佢今年個份生日禮物要d咩, 原來佢想要一部Wii, 黎緊五天大假期, 加上佢同小狗既生日都係4月頭呢段時間, 咁就索性約齊腳成班人貢上去佢屋企, 試機兼慶祝生日。

呢個Game係打Boxing, 都幾過癮~~耗氧量最大都係呢隻game, 玩一舖可以出晒汗!!!

小貞貞玩到幾興奮~~

琴日, 我地約左3:00p.m各自各上去佢屋企!! Jackie個姪仔一知道姑姐買左部Wii之後, 學校一放假佢已經走左黎Jackie屋企訓幾日打機, 我地上到去個時佢姪仔已經打緊機!! 呢部機其實真係成班人圍埋一堆玩先過癮, 如果得一條友係屋企玩轉黎轉去就好似有d冇謂~~ 我地由日頭打到夜晚, 中場食Dinner個時就播左隻"死神筆記2"出黎, 我自己就睇過呢套戲, 所以興趣不大, 所以就諗住打電話搵人傾下計, 點知打極都冇人接, 擔心左成晚, 後尾先知原來有人電話冇電, 仲等我以為有咩事發生添, 唉!!!

食飽睇完DVD之後, 再玩多陣UNO, 就再開Wii玩過, 唔係講笑, 平時要早訓既小狗, 今日打機打到忘晒形, 我地玩到成差不多12點幾先係Jackie屋企走!!!

No comments: