Thursday, April 19, 2007


本身今日約左jessica放左學食dinner, 之後, 我地就改左轉食tea, 其實見面目的一來大家好耐都冇見, 約出黎食個飯見下面, 傾下計, 二來當然係想拎手信, hehe, 謝謝jessica的手帶!!! 岩駛, 出街又可以多樣野戴下!!!

本身都冇諗過係blog度講出黎, 不過, 好明顯我呢d天生反叛, 你越叫我唔好做, 我就偏偏去做, 大家有冇睇過漫畫or動畫"What's Michael" 呀!! 入面有隻貓叫"加德里奧"既, 係我印象中其中一幕講呢隻肥貓發春, 於是就四圍咁叫, 就係呢個時候, 有隻好靚仔既貓仔係佢面前行過, 於是呢隻貓仔就慘遭加德里奧毒手!!! 哈....哈!!! 我今日就見到前面既一幕(叫春o個幕!!), 至於個隻靚貓仔最後會唔會成為"加德里奧"既囊中物呢, 就要等下回分解啦!!! hehe~~~




有人d皮真係好薄....嘻~~~
皮薄餡靚就係咁解!!! 嘻 again~~~

2 comments:

Jessica said...

錯,我係波波呀,瞄
我唔否認我今次有點反常,臉紅只係以前的人比唔到咁的反應,唔代表我冇.

證明我都還有憧憬,唔係冷感呀.

Gary said...

jessica: 呀!!! 醒喎...你又知What's Michael入面靚女貓叫"波波",

咪住先, 係喎...現實中既你都係叫波波喎..又冇錯喎...

有憧憬係好既, 咁希望你快d可以搵到你個高潮啦!!!