Thursday, April 26, 2007

樂樂盈盈 vs 卜卜佳佳

又有一同事離職(呢個office流動性好高!!!), 於是今日Lunch又走左去食左餐farewell lunch, 係食飯期間, 少不免傾下計, 當中提到今日中央送黎個兩隻大熊貓會係今日送到落黎香港, 不過, 講講下原來個兩隻大熊貓仲係未改名架, 今朝睇新聞個時仲係叫緊人地no. 咩"606" &"610", 唔講以為講緊股票定係d睇緊個d監獄電影咁, 哈哈!!!

講返lunch個時先, 大家提到改名既時候, 有人提出個兩隻熊貓不如叫卜卜同佳佳, 咁以後, 我地去海洋公園探佢地既時候, 個個都可以大叫: 『"仆仆街街"過黎呀!! 係啦係啦!!! 望過黎啦!! "仆仆街街"!!!』, 如果各位有咩唔開心, 都可以去一去海洋公園大叫一番作發洩之用, 呢個提議都不俗稱! 當時在座各位人仕聽之後, 都不其然笑左出黎!!

仲有, 國寶果然係勁啦!!! 今日一朝早打開電視機既時候, 見到無線已經係四川卧龍直播呢對運送既過程, 我依然記得個主持人好興奮咁叫: 『各位睇下熊貓個鐵籠出黎啦!!!』 本身係間房換緊衫既我都衝左出黎望一望, 車, 就係得個鐵籠之麻, 包到實一實, 其他野乜都睇唔到, 都唔知有咩好睇!!

不過, 後期得知呢對國寶取名為"樂樂盈盈"之後, 感覺上好似唔多順口, 都係之前個兩隻熊貓"安安佳佳"順耳好多~~~

2 comments:

Anonymous said...

唔洗啦~ 我約你出來 都夠我發洩架啦~ XDDDD

Gary said...

fay:頂.........你唔好學埋denise 同cherry 佢地d衰野...好既唔學, 衰既就學晒!!