Thursday, April 05, 2007

我係孝子

連續5日長假期開始, 頭炮第一擊去拜山是也!!! 今朝晨咁早就俾老媽叫醒左, 今日係清明正日我地要上圓玄學園掃墓, 原先, 往年我地都慣左會避開正日廢事同人迫, 會早d or遲d先去掃墓, 之不過, 今年二舅父係咁多日假期入面, 係得今日先得閒, 所以只好今日去同其他人迫下啦!!! 原先約好左其他親戚8:30a.m係上面等, 但我同老媽就遲左少少, 9:00a.m先上到去, 上到去個時其他親戚都到齊!! 雖然今日成個都圓玄學園都係d孝子, 但係唔算真係好多人, 俾想像既少, 起碼唔係真係去到水洩不通, 人疊人個隻!!! 就咁係攪一攪, 唔覺唔覺就咁去到12點~~

之後, 我地仲要過去鑽石山o個邊再拜, 過往, 我地都係去開圓玄學園個邊就算, 今次去埋鑽石山呢個, 真係好少可, 係我記憶中, 對上個次黎都應該係幾歲既時候。 原來鑽石山呢個係我既太公, 不過, 聽老媽講, 原來佢都未見過太公個樣, 太公一早已經過左身, 過往多數都係得大舅父同二舅父去掃墓, 我諗可能今年佢地見冇時間, 又橫掂都係成棚人, 就順便全部人都過埋去!!!

鑽石山個邊原來係原始行上山個種座地墓地, 聽舅母講呢d就真真正正搵山黎拜, 幸好, 太公個位都唔係算係d特別高, 只係山腳至山腰位置, 我見到有其他人個d仲勁, 唔係講笑真係行山咁行上去。 我地上到去, 成村人又係度摺摺摺個d元寶呀, 舅父個d就清下d雜草咁啦!! 又攪下攪下, 成3點幾先離開....

講下講下, 係唔係好似冇提過我地中間有冇食過野, 係呀, 我地由頭到尾都冇食過野, 好彩一朝早出門口之後, 同老媽去左大快活食左個早餐先姐, 如果唔係真係唔多掂~~咁樣攪一攪都成日, 行足成 日, 好倦呀~~~~

No comments: