Sunday, April 15, 2007

要還始終都要還

事緣, 之前Suki想借本人既student card入學校既圖書館借書之用, 早在上星期已打電話俾我, 本已經約好星期四晚拎, 但到左當晚都未見佢打電話黎搵我!! 於是, 當晚就係msn見到佢個時, 問佢幾時拎啦!! 橫掂, 老媽未返到黎, 於是順道約埋佢星期五晚食個飯兼拎埋張學生証!!!

到左星期五朝早, Suki佢晨早流流就打黎, 話想cancal當晚既飯局, 皆因佢有d突發事件令佢自己白白冇左$160, 攪到成個人冇晒mood出去食飯!!! 唉!! 本身都打定輸數夜晚都係單挑返屋企食自己, 到左Lunch個時, Suki又打電話黎話今晚照原定計劃出返黎食, 佢話自己好返d可以出黎食~~, 突然間, 收到Macy既e-mail黎問我夜晚有冇地方去, 佢話突然間諗起我, 想搵食飯!! 所以係機緣巧合下, 呢兩位仲欠我一餐既人就一齊請我食左呢餐晚飯~~~講真, 其實佢兩位本身根本都唔識對方, 順便係呢次機會之下等佢地可以識多個朋友都不失為一件好事, 哈!!!

Suki一早講明想係銅鑼灣食, 最後, 我地決定去世貿o個間Rice Paper食飯, 一開頭聽呢間餐廳個名既時候都已經好熟, 原來佢係Habour City都有間!! 呢間餐廳本身係食越南菜, 我本身就未食過呢間, 野食唔係太特別, 不過, 勝在裝修同環境都不俗, 如果坐窗邊d卡位, 仲可以對住個海景食飯都算唔錯!!!


由於兩位女仕都屬於嬌小型(細粒), 所以我地都冇叫太多野食, 其實實際佢地想食完呢個正餐之後, 再去"哈緊打"食雪糕至真!!! 我地total叫左4款食物: 鮮蝦撈檬, 鴨胸黃薑飯, 牛油果軟殼蟹米紙卷 & 什菌蒸滑豆腐, d野食一般, 冇咩特別, 亦都唔係特別好味, 只能夠講起碼唔難食!! 不過, 係我地等緊野食黎既時候, 突然間, 有人行過黎問我地落左order未, 以為係d waitress, 哈, 原來係Deboarh, 真係好耐冇見過佢啦!! 原來佢同男友黎食飯, 不過, 佢男友未到, 佢黎攞位先, 仲要佢個位係我隔離張枱, 所以我就過左去同佢傾左一陣!!

兩位小姐同場競技~~~

食飽飽之後, Macy & Suki就話要做一做運動先去食雪糕, 所以我地就去左世貿上面間遊戲機中心打機, Macy唔駛講當然係一個箭步走去打Time Crisis 4, 我同Suki就去玩其他機啦!!!

呢個就係Dessert Set!!!

打完機, 我地就去左Haagen-Dazs食雪糕, 貴為Haagen-Dazs尊貴會員既Macy, 介紹俾我地知食呢個Dessert set比較抵食, 呢個set就包左一件Cake, 一球雪糕, 仲有一杯Coffee, 平日afternoon tea就$68, 不過過左tea time就要俾多幾蚊 - $75!! 今晚既cake得一款choice - chocolate & coffee cake, Macy話平時起碼有成4,5款, 不過, 是但啦!! 原先想叫一人一個set, 不過個waitress話得返兩件cake, 咁我地就叫左兩個set就算!! 既然兩位女仕請我食左餐飯, 我當然要請返佢地食甜品啦!!!

食飽兼吹完水, 都已經11點左右, 突然間Macy話想睇戲午夜場 - 『剌青』, 點知成個銅鑼灣d戲院一 鬼咁早close, 一場午夜場都冇, 有個間剩係上"十分愛"優先場, 冇野好睇, 於是就散Band!!

p.s: 多謝晒兩位, 請小弟食飯, 在此再一謝過!!!


Rice Paper
地址: 銅鑼灣世貿中心商場4樓P413-418
電話:
2890-3975
菜式:
越南菜

No comments: