Friday, April 13, 2007

依家先係2007年既4月, 岩岩先過左2007年既第一季, 但係直至依家為止, 已經收到各方朋友將會係下年2008年結婚既消息, 依家閒閒地知道會係下年結婚既都已經有4-5單!!! 恭喜晒!! 繼上年, 中學朋友小狗結婚之後, 下年再黎多兩單, 呢兩位又係我識左10幾年既中學朋友 - Jackie & Jaemi, 前者就係下年年頭, 後者就係下年年尾!!! 佢兩個都係我最最最最最熟既好朋友之中既好朋友, 總之交情深到不得了啦!!!

好開心聽到自己身邊(尤其是好熟個d)既朋友結婚, 可以係人生路上搵到自己既另一半係一件十分幸福既事, 在此衷心咁祝福佢地~~~

依家都已經有4,5單, 再遲d唔知仲有幾多單黎緊呢!! e!! 岩岩諗諗下, 下年咪差不多隔個月就要去飲一餐!!!

4 comments:

Jessica said...

Yup,真係好多人結婚.咁咁返來就要下星期去飲囍酒.
昨天跟朋友仔都問係咪人人都要結婚??好似唔結就係一個問題.
好彩,我身邊有一群人唔係咁唸野.可能我地唔多正常.

Gary said...

jessica: no,no,no!!! 唔係唔結就一定有問題, 只不過, 到左咁上下時候有d野就係會發生!! 等於打機咁之麻, 到左咁上下, 就會有d新既發展!!

只不過, 你未去到o個個階段姐!! 每個人既timing都唔同..冇得去比較既...

Anonymous said...

無錯無錯..Gary~~識你咁耐,你今次講嘅嘢就特別有heart!!

Gary said...

ar j: 你都唔了解我既, 我講野不嬲都有heart架啦!!! 仲有, 我係好有深度架!!!