Sunday, April 29, 2007

撐枱腳

隻雞同碟菜都未拎出黎架~~ 記住, 我地得兩個人食左喎!!

琴晚, 照慣例大小不良星期六, 日都會返家姐屋企住不在我家的, 所以夜晚得返我同老媽安在家撐枱腳!! 下午老媽出旺角買餸去, 而我亦約左阿奶出旺角買佢上年個份生日禮物, 係呀, 係佢上年份生日禮物, 佢足足拖左成年先諗到自己想要d咩, 撞鬼!!

重點並不在此, 同阿奶買完禮物之後, 就返屋企啦!! 途經屋企樓下間酒樓, 見難得係屋企同老媽食飯, 就斬左半隻貴妃雞返屋企加料啦!! 不料返到又見到兩盒斬料, 一盒係鹵水鴨, 另一盒係鹵水豬手!!! 嘩!! 老媽大叫:『仔呀, 今晚好豐富呀!! 海鮮餐!!』, 原來老媽買左十隻鮮帶子同埋班腩, 佢仲話個份斑腩係深水海斑黎架, 成$70架!! 所以呢, 呢餐飯, 我地兩個人, 有成6樣餸 - 鹵水鴨, 鹵水豬手, 貴妃雞, 帶子, 斑腩, 青菜~~ 就食完之後, 飽到呀!!! cool, 好耐都未食得咁豐富啦, wahhahahha~~

2 comments:

Anonymous said...

你食完帶子有無口部麻痺呀!?!

Gary said...

好似好耐無係呢度關心過你的人: 未死得, 有心, 我死左會報夢話你知...

你近排失左蹤呀....好似人間蒸發左咁既!!!