Thursday, May 04, 2006

佛誕前夕

早陣子, 牛牛睇左我個blog知我冇飯食, 當日立即約左我今日上去佢屋企食飯....哈, 成日都上佢屋企食飯, 我已經係佢屋企的一份子了, 不過, 我之不過係佢屋企的妹仔.....我係佢屋企化名叫『春梅』, 不過, 係前排我o架身份已經upgrand左少少, 家陣我係"妹仔阿頭", 因為, 阿達家陣同我一樣久不久就一齊上去食飯, 佢都係妹仔一名, hahaha/////



今晚上到去食完飯, 睇埋火舞黃沙, 於是開始打台灣麻雀, 打左完4圈, 雖然唔係好識打, 但係今晚當旺冇輸錢, 薄利(岩岩好夠錢搭的士返屋企, 我同阿牛住得好近咋!!! 的士都係跳4,5次左右啦!!!), 由於, 第2日個個都唔駛返工, 今晚玩個夠本, 於是打完牌之後, 阿達就建議打"winning 10", $20蚊一鋪(係呀, 佢玩咩都不離錢 & 酒, 仲有係賭波合法化的影響啦!!!), 頭先打牌o個時, ivan就係梳化度訓著左, 我地就"了"醒佢, 2對2, 我, 達, ivan, 牛, 4條友......頭兩場, 岩岩好拍住阿達 & ivan(我地每次都猜包剪包搥一次分panter), 都可以贏波, +40(即係贏左$40蚊), 點知一拍住牛牛, 佢不在狀態, 所以都係輸波收場......

最後, 打到成差不多零晨4:30左右, 各自歸家......不過, 12鐘之後, 我地會再見, 因為約左第2日打
羽毛球.......

2 comments:

Camustudent said...

一齊打winning 10咁開心?不過我唔玩錢既,冇計。

Gary said...

玩錢都係增加刺激性姐!!!!
不過, 最後都冇收錢////